کالبد شکافی پارچه تمیز کننده اپل توسط iFIxit

چندی پیش اپل یک پارچه تمیز کننده ۱۹ دلاری عرضه کرد که با توجه به قیمت و انتقادهایی که از آن انجام شد به سرعت به فروش رسید. به طوری که کاربران دیگر باید برای تحویل سفارش های خود تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانند. اکنون iFIxit سراغ این پارچه ۱۹ دلاری رفته تا مواد تشکیل […]

چندی پیش اپل یک پارچه تمیز کننده ۱۹ دلاری عرضه کرد که با توجه به قیمت و انتقادهایی که از آن انجام شد به سرعت به فروش رسید. به طوری که کاربران دیگر باید برای تحویل سفارش های خود تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانند. اکنون iFIxit سراغ این پارچه ۱۹ دلاری رفته تا مواد تشکیل دهنده آن را معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، iFIxit مواد به کار رفته در محصول جدید اپل را به طور کلی بررسی کند. این وب سایت پس از بررسی در مورد این محصول گفته است: پارچه تمیز کننده اپل از جنسی دارای لایه نازک میکروفیبر شبیه به آنچه که در پوشش داخلی کاور هوشمند آیپد پرو دیده بودیم است. به طوری که شباهت بسیاری به چرم مصنوعی دارد.

در ادامه بررسی نیز گفته شده است: این پارچه از دو پارچه به هم چسبیده شده تشکیل شده است. به طوری که در صورت نارضایتی از کیفیت پارچه می توانید لایه ‌های آن را از هم جدا کنید. بدین ترتیب دو پارچه 9.50 دلاری خواهید داشت. ‏ iFIxit این پارچه را در زیر میکروسکوپ نیز بررسی کرده است.

کیفیت ممتاز پارچه اپل در زیر میکروسکوپ نیز کاملاً مشخص است. تارهای آن به طور پیچیده در هم تنیده شده تا آن را به یک وسیله برای تمیز کردن تبدیل کند. علاوه بر آن خط های ظریف روی پارچه دیده شده که همان علامت برند سیب مربوط به این شرکت را تداعی می کند. در نهایت iFIxit به پارچه نظافت اپل نمره ۱۰ را در تعمیر پذیری داده است و گفته است: این پارچه پس از تکه تکه کردن توسط قیچی امکان قرارگیری دوباره در کنار هم را ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال