اپل داده های کاربران را حتی با گزینه حریم خصوصی غیر فعال نیز جمع آوری می کند

داده های گزارش اخیر در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران آیفون نشان می دهد این کاربران حتی در صورت غیر فعال کردن تنظیمات اشتراک گذاری، همچنان داده های آنها جمع آوری خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با وجود ادعاهای زیاد در مورد حفظ حریم خصوصی همچنان به جمع آوری داده […]

داده های گزارش اخیر در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران آیفون نشان می دهد این کاربران حتی در صورت غیر فعال کردن تنظیمات اشتراک گذاری، همچنان داده های آنها جمع آوری خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با وجود ادعاهای زیاد در مورد حفظ حریم خصوصی همچنان به جمع آوری داده های کاربران مشغول است. گزارش جدیدی که در این باره منتشر شده است نشان می دهد میان توضیحات اپل و عملکرد این شرکت در مورد حفاظت حریم خصوصی تناقض وجود دارد.

تنظیمات تجزیه و تحلیل داده های اپل به گونه ایست که در صورت غیرفعال کردن، دیگر به ردیابی داده ها ادامه نمی دهد. اما بررسی های اخیر نشان می دهد فعال یا غیر فعال بودن بخش iphone Analytics تاثیری در میزان اطلاعات جمع آوری شده ندارد. حتی اپ استور نیز تک تک اطلاعات کارهای انجام شده را جمع آوری می کند.

این برنامه قادر است تمامی اطلاعات مانند شماره های شناسایی، نوع دستگاهاه، وضوح نمایشگر و غیره را برای اپل ارسال می کند. هنوز اپل درباره این موضوع واکنشی نشان نداده است.

حریم خصوصی به عنوان وجه تمایز اپل از دیگر محصولات بارها توسط این شرکت برای تبلیغات استفاده شده است. بطوری که مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی در این شرکت بسیار مهم در نظر گرفته میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال