اپل احتمالا نسل جدید اپل‌واچ را با ضخامتی کمتر در WWDC 2016 معرفی کند

اپل هر ساله در اواسط سال میلادی رویدادی را برای توسعه‌دهندگان به نام WWDC برگزار می‌کند که در آن به معرفی جدیدترین نرم‌افزارها می‌پردازد. امسال نیز طبیعتا در خردادماه یا کمی دیرتر باید شاهد برگزاری این رویداد باشیم و احتمالا اپل نیز در آن از iOS 10 و دیگر نرم‌افزارهای جدید خود رونمایی می‌کند. بسیار کم پیش […]

اپل هر ساله در اواسط سال میلادی رویدادی را برای توسعه‌دهندگان به نام WWDC برگزار می‌کند که در آن به معرفی جدیدترین نرم‌افزارها می‌پردازد. امسال نیز طبیعتا در خردادماه یا کمی دیرتر باید شاهد برگزاری این رویداد باشیم و احتمالا اپل نیز در آن از iOS 10 و دیگر نرم‌افزارهای جدید خود رونمایی می‌کند. بسیار کم پیش آمده که در این رویداد شاهد معرفی محصول جدیدی از سوی اپل باشیم اما رویداد امسال ممکن است متفاوت باشد.

براساس گزارش‌های مطرح شده، ممکن است امسال اهالی کوپرتینو  در رویداد WWDC از نسل دوم ساعت‌هوشمند خود رونمایی کنند. در ماه گذشته اپل بندهای جدیدی را برای نسل اول ساعت خود به بازار عرضه کرد و نشان داد که سعی دارد تغییراتی را در اپل واچ به وجود آورد؛ بنابراین معرفی نسل دوم این ساعت‌ها در این رویداد دور از ذهن نخواهد بود.

گزارش منتشر شدن بر این نکته تاکید دارد که نسل دوم ساعت‌هوشمند اپل از طراحی به خصوص بهره خواهد برد که باعث می‌شود این ساعت حدود 20 تا 40 درصد باریک‌تر شود. ساعت‌هوشمندی که این شرکت سال گذشته وارد بازار کرد آن‌چنان ضخامت زیادی نداشت اما باریک‌تر شدن نسل دوم آن می‌تواند بسیار به طراحی زیباتر آن کمک کند. فعلا مشخص نیست که اپل برای نسل دوم ساعت‌هوشمند خود چه برنامه‌هایی را در ذهن خود دارد. آیا این شرکت مستقر در کوپرتینو به باریک‌تر کردن آن و ایجاد تغییرات در ظاهر این ساعت رضایت خواهد داد یا باید منتظر تغییرات بیشتری در ساعت هوشمند دوم اپل نیز باشیم؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال