اپل دنیای متاورس برای محصولات خود می سازد

از زمان آغاز بکار اپل برای ساخت هدست های واقعیت مجازی و افزوده چند سالی می گذرد اما هنوز این محصولات بطور رسمی عرضه نشده اند. خبرهای اخیر نشان می دهد این شرکت همزمان با تمرکز روی ساخت این هدست ها، به توسعه دنیای سه بعدی ترکیبی برای استفاده در محصولات خود هستند. به گزارش […]

از زمان آغاز بکار اپل برای ساخت هدست های واقعیت مجازی و افزوده چند سالی می گذرد اما هنوز این محصولات بطور رسمی عرضه نشده اند. خبرهای اخیر نشان می دهد این شرکت همزمان با تمرکز روی ساخت این هدست ها، به توسعه دنیای سه بعدی ترکیبی برای استفاده در محصولات خود هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش جدید بلومبرگ نشان می دهد اپل اخیرا اعلامیه ای برای استخدام منتشر کرده است که نشان دهنده توسعه دنیای مجازی است. مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ اعلام کرد این شرکت روی ساخت محیطی مجازی مختص به خود است که می تواند شباهت زیادی به متاورس زاکربرگ داشته باشد.

در این گزارش گورمن به این موضوع اشاره می کند که اپل نام دنیای مجازی خود را هرگز متاورس انتخاب نخواهد کرد. به همین دلیل باید منتظر نام جدیدی برای کوپرتینویی ها باشیم.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد برنامه های اپل در این بخش منتشر نشده است اما احتمالا عرضه هدست اپل شروع کار این شرکت در دنیای مجازی خواهد بود. طبق اعلام اپل هدست این شرکت اوایل سال آینده با قیمت بسیار بالا عرضه خواهد شد.

پس از متا و اپل، گوگل نیز روی ساخت یک هدست برای کسب و کارها تمرکز دارد. در صورت ورود گوگل به این حوزه، با وجود سه غول فناوری رقابت آنها در دنیاهای مجازی شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال