اپل عرضه ایرپادهای بی‌سیم جدید خود را به تعویق می‌اندازد

به هنگام رونمایی از آیفون‌های اپل، ساکنان کوپرتینو اعلام کردند که ایرپادهای بی‌سیم جدید خود را در اوایل آبان‌ ماه عرضه می‌کنند. حال بعد از گذشت چند روز از شروع ماه آبان هنوز خبری از ایرپادهای بی‌سیم اپل نشده تا این شرکت رسما اعلام کند که عرضه‌ی آن‌ها را به تعویق انداخته است. فعلا اپل […]

به هنگام رونمایی از آیفون‌های اپل، ساکنان کوپرتینو اعلام کردند که ایرپادهای بی‌سیم جدید خود را در اوایل آبان‌ ماه عرضه می‌کنند. حال بعد از گذشت چند روز از شروع ماه آبان هنوز خبری از ایرپادهای بی‌سیم اپل نشده تا این شرکت رسما اعلام کند که عرضه‌ی آن‌ها را به تعویق انداخته است.

فعلا اپل بیان نکرده که ایرپدهای جدید خود را در چه زمانی روانه‌ی بازار می‌کند اما براساس گفته‌های سخنگوی این شرکت در توئیتر، به نظر می‌رسد این ایرپادها هنوز برای عرضه آماده نشده‌اند و احتمال می‌رود عرضه‌ی آن تا یک ماه آینده به تعویق افتاده باشد.

هنوز مشخص نیست که مشکل گریبان‌گیر ایرپادهای اپل سخت‌افزاری بوده و یا تنها یک باگ نرم‌افزاری اما هرچه که است اپل تصمیم گرفته تا عرضه‌ی آن را به تعویق بیندازد. بنابراین اگر شما هم منتظر عرضه‌ی این محصول بودید باید کمی بیشتر منتظر بمانید تا مشکل پیرامون این محصول جدید ساکنان کوپرتینو به طور کامل حل شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال