مک های دسکتاپ اپل نیز شامل طرح تعمیر خانگی قرار گرفتند

در حال حاضر محصولات اپل شامل آی مک، مک مینی و مک استودیو در طرح تعمیر خانگی این شرکت قرار گرفتند. البته هزینه قطعات جایگزین نیز برای کاربران بسیار بالا است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برنامه تعمیر خانگی برخی محصولات را به تازگی در کشور های مختلف اجرا کرده است. […]

در حال حاضر محصولات اپل شامل آی مک، مک مینی و مک استودیو در طرح تعمیر خانگی این شرکت قرار گرفتند. البته هزینه قطعات جایگزین نیز برای کاربران بسیار بالا است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل برنامه تعمیر خانگی برخی محصولات را به تازگی در کشور های مختلف اجرا کرده است. گزارش منتشر شده نشان می دهد مک های جدید با تراشه های M1 وارد این طرح شده اند. در حال حاضر تنها کاربران ایالات متحده می‌توانند قطعات تعمیری اصلی را برای این محصولات سفارش دهند. علاوه بر آن اپل در برنامه تعمیر خانگی خود نمایشگر استودیو دیسپلی را نیز پشتیبانی می کند.

در این طرح کلیه کاربران میتوانند کتابچه های راهنمای مربوط به تعمیرات محصولات پشتیبانی شده را دریافت کنند. بنابراین استفاده از این طرح با مطالعه راهنمای مربوط به محصول همراه است.

طبق گزارش منتشر شده در ورج، تنها کاربرانی می‌توانند تعمیر خانگی را انجام دهند که توانایی انجام آن را داشته باشند. زیرا این تعمیرات شامل ده‌ها مرحله است که بسیار وقت گیر بوده و به ابزارهای خاصی نیز نیاز دارد. علاوه بر آن پیش از تعمیر خانگی باید قیمت قطعات مورد نیاز بررسی شود. زیرا در برخی مواقع قیمت قطعات بسیار بالا بوده و ممکن است کاربر از تعمیر آن منصرف شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال