اپل در حال توسعه چیپست ARM برای مک است

به گفته‌ی منابع معتبر در وب‌سایت Bloomberg، اپل در حال تولید چیپست‌های ARM برای مک‌بوک‌های بعدی خود است. گفته می‌شود این چیپست‌ها در کنار چیپست‌های شرکت اینتل برای اجرای نرم‌افزارهای سبک تولید خواهند شد. به گفته‌ی این منابع، چیپست توسعه یافته بر پایه‌ی ساختار ARM، می‌توانند در مواقعی که حالت Power Nap مک‌بوک فعال است به کار […]

به گفته‌ی منابع معتبر در وب‌سایت Bloomberg، اپل در حال تولید چیپست‌های ARM برای مک‌بوک‌های بعدی خود است. گفته می‌شود این چیپست‌ها در کنار چیپست‌های شرکت اینتل برای اجرای نرم‌افزارهای سبک تولید خواهند شد.

به گفته‌ی این منابع، چیپست توسعه یافته بر پایه‌ی ساختار ARM، می‌توانند در مواقعی که حالت Power Nap مک‌بوک فعال است به کار گرفته شوند. حالت Power Nap مک‌بوک‌های اپل در مواقعی که سیستم روشن نیست ایمیل و پیام‌های دریافتی کاربر را به همراه آپدیت نرم‌افزارها بررسی می‌کند. طبیعتا واگذار کردن چنین اقداماتی به چیپست جدید اپل باعث می‌شود تا مصرف باتری کمتری از سوی مک‌بوک‌های اپل صورت بگیرد.

در سال 2016 نیز اپل از مک‌بوک پروی جدید خود با تاچ‌بار پیشرفته رونمایی کرد. این مک‌بوک توسط چیپست جدید T1 اپل که بر پایه‌ی ساختار ARM تولید شده روانه بازار شد و توانسته به خوبی از پس کارهای مربوط به تاچ‌بار موفق ظاهر شود. گمان می‌رود چیپست جدید اپل موارد بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد و تنها محدود به تاچ‌بار نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال