اپل قابلیت ارتباط ماهواره ای آیفون را گسترش می دهد

اپل قصد دارد قابلیت ماهواره ای معرفی شده در آیفون ۱۴ را گسترش دهد. این شرکت در زمان معرفی آیفون ۱۴ اعلام کرد در حال حاضر این ویژگی تنها برای ارسال پیام های اضطراری متنی ساده بکار می رود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد اپل برای قابلیت ارتباط […]

اپل قصد دارد قابلیت ماهواره ای معرفی شده در آیفون ۱۴ را گسترش دهد. این شرکت در زمان معرفی آیفون ۱۴ اعلام کرد در حال حاضر این ویژگی تنها برای ارسال پیام های اضطراری متنی ساده بکار می رود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به نظر می رسد اپل برای قابلیت ارتباط ماهواره ای و استفاده از آن در گوشی های اپل برنامه های گسترده ای دارد.

از مهمترین ویژگی آیفون ۱۴ و پیشگاه در عرضه آن قابلیت ارتباط ماهواره ای است که برای برقراری تماس اضطراری مورد استفاده قرار میگیرد. البته این قابلیت تا پایان سال برای ارسال پیام فعال نخواهد شد اما گام مهمی برای برقراری ارتباطات و گسترش آن به حساب می آید. از مدت ها پیش شرکت های مخابراتی مانند اریکسون و کوالکام روی ارتباط 5G ماهواره ای تمرکز کرده اند. شرکت تی موبایل نیز طی همکاری با اسپیس ایکس قصد دارد این شبکه ارتباطی را در سراسر جهان گسترش دهد. اما در این بین اپل یکی از پیشگامان عرضه این ویژگی خواهد بود. هر چند این شرکت در ابتدا قابلیت ها را بصورت محدود ارائه می کند اما به مرور گسترش می یابد.

این شرکت اکنون ایده های بزرگتری در سر دارد تا بتواند با توجه به منابع مالی مناسب و در اختیار داشتن سخت افزار و نرم افزار بطور کامل راهکارهای قابل توجهی را در بخش ارتباط ماهواره ای زودتر از رقبا عرضه کند.

بدین ترتیب با توجه به سطح انتظارات کاربران از این شرکت احتمالا اپل این ویژگی را در آینده با کارکردهای جدید در آیفون عرضه خواهد کرد. حتی امکان دارد اپل شبکه ماهواره ای خود را راه اندازی کند. سرمایه گذاری عظیم این شرکت روی این قابلیت نشان دهنده تصمیم جدی این شرکت برای تمرکز روی این قابلیت است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال