اپل یک پتنت با نمایشگر تاشو و خودترمیم شونده ثبت کرد

پتنت اخیر اپل یک گوشی تاشو را نشان می دهد که به صفحه نمایش با قابلیت ترمیم خودکار مجهز است. احتمالا این فناوری در گوشی تاشو این شرکت استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از افراد تصور می‌کنند گوشی تاشو مرز بعدی در دنیای گوشی محسوب می شوند. البته […]

پتنت اخیر اپل یک گوشی تاشو را نشان می دهد که به صفحه نمایش با قابلیت ترمیم خودکار مجهز است. احتمالا این فناوری در گوشی تاشو این شرکت استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از افراد تصور می‌کنند گوشی تاشو مرز بعدی در دنیای گوشی محسوب می شوند. البته این مورد در بازار گوشی های اندرویدی صادق است. اما در دستگاههای دیگر ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

فون آرنا گزارشی را منتشر کرد که نشان می دهد اپل پنتن جدید برای گوشی های آیفون ثبت کرده است.حتی ممکن است این دستگاه در مراحل اولیه ساخت قرار داشته باشد. این پتنت مربوط به کار روی یک ماده خود ترمیم شونده است که احتمالا در نمایشگر دستگاه استفاده خواهد شد. این ماده مشکلاتی مانند خراش ها و برخی فرورفتگی ها را ترمیم می کند. اپل در این پتنت نشان داد به دنبال ساخت یک گوشی با دوام بیشتر است تا نگرانی در مورد گوشی های تاشو را از بین ببرد. از طرفی سامسونگ نیز تلاش دارد تا  با بهبود مواد انعطاف پذیر مشکل دوام لولاها را بهبود بخشد.

 اپل نیز به دنبال به حداقل رساندن اثر خراش ها روی گوشی است. استفاده از ماده خودترمیم شونده می تواند علاوه بر بهبود انعطاف پذیری چین خوردگی و خش پذیری را نیز کاهش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال