پتنت جدید اپل، مشکلات سیگنال‌های آنتن در آیفون را برطرف خواهد ساخت

از زمان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند iPhone 6 و iPhone 6 Plus، مشکلاتی توسط کاربران ارائه شد که برخی از آنها به وسیله‌ی عرضه‌ی بروزرسانی‌هایی جدید از اپل حل شد و برخی از آنها نیز بدون هیچ راه حلی باقی ماند. یکی از این موارد، مشکلات سیگنال آنتن در این دو گوشی‌هوشمند می‌باشد. کاربران در این […]

از زمان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند iPhone 6 و iPhone 6 Plus، مشکلاتی توسط کاربران ارائه شد که برخی از آنها به وسیله‌ی عرضه‌ی بروزرسانی‌هایی جدید از اپل حل شد و برخی از آنها نیز بدون هیچ راه حلی باقی ماند. یکی از این موارد، مشکلات سیگنال آنتن در این دو گوشی‌هوشمند می‌باشد. کاربران در این مورد اعلام کرده بودند که زمان خارج کردن گوشی‌ از جیب خود، متوجه ضعیف شدن سیگنال آنتن می‌شوند، موضوعی که شاید در عمل کمی آزاردهنده باشد. البته این موضوع به اندازه‌ی مشکلات آنتن iPhone 4 کاربران را اذیت نمی‌کند اما چیزی است که هنوز وجود دارد.

حال اپل برای رها شدن از این مشکلات، یک پتنت جدید را ثبت کرده و قصد دارد در آن، از ماده‌ای جدید در بدنه‌ی محصولات بعدی خود استفاده کند تا این مشکلات وجود نداشته باشد. در حلا حاضر، ماده‌ی به کار رفته در بدنه‌ی تلفن‌های iPhone 6 و iPhone 6 Plus ماده‌ای اصطلاحا آنودیاز شده از فلز می‌باشد که از حرکت راحت سیگنال‌های رادیوی آنتن جلوگیری می‌نماید. اما فلزی جدیدی که اپل قصد به کارگیری آن را در گوشی‌های هوشمند بعدی خود دارد، بدون هیچ مشکلی سیگنال‌های رادیویی آنتن را از خود انتقال می‌دهد. مورد دیگری که باید بدان اشاره کرد، این است که کاربران هرگز احساس نخواهند کرد که با بدنه‌ای جدید روبه‌رو هستند، در واقع ماده‌ی به کار رته در این بدنه‌ی جدید، جنسی مشابه با بدنه‌ی قبلی اما عملکردی متفاوت و بسیار بهتر دارد.

اپل برای انجام این کار و پیاده‌سازی طرح خود، دو راه را پیش رو دارد. اول اینکه از یک لایه‌ی غیرخازنی در بر روی یک لایه‌ی اکسیدی در قسمت بالایی محصولات خود استفاده نماید و دیگری، استفاده از یک لایه‌ی فلز اکسید شده و در نهایت پوشاندن آن به کمک یک لایه‌ی غیرخازنی می‌باشد.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که به زودی شاهد استفاده‌ی اپل از این ماده‌ی جدید در محصولات خود باشیم اما درز چنین خبری می‌تواند نقطه‌ی امیدی برای بهبود مشکلات سیگنال‌های رادیویی آنتن در آیفون باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال