اپل قصد رقابت با محصول اکو آمازون را دارد

آمازون با سری دستگاه‎های بهره‎مند از دستیار صوتی اکو خود ثابت کرده است که میزان تقاضا برای دستگاه‎های مجهز به دستیارهای صوتی هوشمندی که همواره به فرمان‎های کاربر گوش می‎دهند، بالا است. ما شاهد تولید محصولات مشابهی از سوی گوگل بوده‎ایم و حتی مایکروسافت در حال ساخت محصولی است که در آن دستیار کورتانای خود را […]

آمازون با سری دستگاه‎های بهره‎مند از دستیار صوتی اکو خود ثابت کرده است که میزان تقاضا برای دستگاه‎های مجهز به دستیارهای صوتی هوشمندی که همواره به فرمان‎های کاربر گوش می‎دهند، بالا است. ما شاهد تولید محصولات مشابهی از سوی گوگل بوده‎ایم و حتی مایکروسافت در حال ساخت محصولی است که در آن دستیار کورتانای خود را لحاظ کند. گزارش‎های قبلی اشاره کرده بودند که اپل در حال طراحی محصول مشابهی است که از سیری بهره می‎برد. گزارش جدید ادعا می‎کند که حال اپل به مرحله‎ی نهایی کردن طراحی این دستگاه نزدیک شده است.

این گزارش می‎گوید که اپل در حال به نهایی رساندن طراحی رقیب شایعه شده‎ی اکو آمازون است که از هم سیری و هم AirPlay پشتیبانی می‎کند. اگر این دستگاه از AirPlay پشتیبانی کند، به کاربران اجازه‎ی استریم فایل‎های موسیقی، کانال‎های رادیویی و پادکست‎ها را با استفاده از شبکه‎ی وای‎فای به این دستگاه می‎دهد.

حتی ممکن است چنین محصولی دارای فناوری Beats باشد تا کیفیت صدای بی‎نظیری در اختیار کاربر بگذارد. اپل ممکن است این محصول را به عنوان یک دستگاه سیری/ AirPlay بازاریابی کند که حتی مجهز به یک نسخه از سیستم‎عامل iOS است. جزئیات دیگری در خصوص این محصول در حال حاضر مطرح نشده است و بنابراین خیلی زود است در رابطه با مشخصات آن قاطعانه حرف بزنیدم.

اپل هنوز اطلاعاتی در خصوص این دستگاه اعلام نکرده است و بنابراین به این خبر به دیده‎ی شک بنگرید تا اخبار رسمی منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال