اپل برای محافظت در برابر باگ FREAK، آپدیت امنیتی عرضه کرد

کمپانی قدرتمند اپل علاوه بر مک‌بوک جدیدش و ساعت هوشمندی که روز گذشته رسما از آن پرده‌برداری کرد، سیستم عامل خود را نیز برای حفاظت از دستگاه‌هایش در برابر حفره‌ امنیتی FREAK به روزرسانی کرد. اگر به یاد داشته باشید پیشتر گفتیم شکاف‌های امنیتی Freak این امکان را برای هکرها فراهم کرد که هنگامی که […]

کمپانی قدرتمند اپل علاوه بر مک‌بوک جدیدش و ساعت هوشمندی که روز گذشته رسما از آن پرده‌برداری کرد، سیستم عامل خود را نیز برای حفاظت از دستگاه‌هایش در برابر حفره‌ امنیتی FREAK به روزرسانی کرد.

اگر به یاد داشته باشید پیشتر گفتیم شکاف‌های امنیتی Freak این امکان را برای هکرها فراهم کرد که هنگامی که کاربران با اطمینان در حال مشاهده وب‌سایت مورد نظر خود بودند به رمزگذاری‌های ضعیف‌تر در safari و یا مرورگرهای اندروید نفوذ پیدا کردند و حتی دولت آمریکا اقرار کرد که این اتفاق برای چند سیستم خودش نیز رخ داده است.

رمزگذاری‌های ضعیف توسط کابران موجب می‌شود که هکرها سریعتر و راحت‌تر بتوانند به اکانت کاربر دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مهم و حساس آنها را سرقت کنند. بنا به همین دلایل هم اهالی کوپرتینو قول دادند در اسرع وقت ضمیمه‌ای (patch) برای این مسئله منتشر کنند.

برای حفظ امنیت آیپد و آیفون فقط کافیست این دو با ios8.2 که آی‌واچ را هم پشتیبانی می‌کند آپدیت شود. کاربران مک‌بوکی که از هر یک از نسخه‌های OS X Mountain Lion، Mavericks و Yosemite استفاده می‌کنند، ناتیفیکیشن آپدیت را دریافت خواهند کرد.

آخرین آپدیت سیستم‌عامل‌های اپل، همراه با پچ‌های امنیتی برای سیستم عامل مک و iOS ارائه شده است، پس به کاربران توصیه می‌شود این به‌روزرسانی را حتما روی دستگاه‌های شخصی خود اعمال کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال