کمک های مالی شرکت اپل برای خاموشی آتش آمازون

شرکت اپل اعلام کرده است که در اطفاء حریق جنگل های آمازون کمک مالی پرداخت می کند. تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد که این شرکت حاضر است همکاری های مالی لازم را در این زمینه انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در توئیتر خود اعلام […]

شرکت اپل اعلام کرده است که در اطفاء حریق جنگل های آمازون کمک مالی پرداخت می کند. تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرد که این شرکت حاضر است همکاری های مالی لازم را در این زمینه انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در توئیتر خود اعلام کرده است که در حمایت از این مناطق پس از بروز آتش سوزی آماده همکاری است. این اولین باری نیست که شرکت اپل از آسیب دیدگان حوادث و مشکلات مختلف حمایت مالی می کند. مدیرعامل این شرکت بارها اعلام کرده است که تغییرات آب و هوایی مسئله مهمی برای این شرکت است.

مدیر عامل شرکت اپل گفت : دیدن آتش سوزی و ویرانی های جنگلهای بارانی آمازون ، یکی از مهمترین اکوسیستم های جهان ، بسیار ناراحت کننده است. اپل مبالغی را اهدا خواهد کرد تا به حفظ تنوع زیستی و احیای جنگلهای آمازون در سراسر آمریکای لاتین کمک کند. البته کوک از جزئیات بیشتر این کمک مالی و مبلغ آن صحبتی نکرد.

بی تفاوتی رئیس جمهور برزیل نسبت به آتش سوزی اخیر جنگل های آمازون خشم همه را برانگیخته است. وی پیش از این  نگرانی های مربوط به آتش سوزی را “احساسی” توصیف کرده بود.

آتش سوزی های برزیل در نیمه اول سال 2019 تقریبا نزدیک به دو برابر آتش سوزی های اعلامی در سال 2018 است. و تا کنون بیش از 74000 آتش سوزی امسال در این کشور ثبت شده است.