اپل از فروش ساعت‌های هوشمند نسخه 5 ریفربیشد این شرکت خبر داد

اپل تصمیم گرفته تا نسخه 5 از ساعت های هوشمند خود را بصورت ریفربیشد عرضه کند. این نسخه ها با قیمتی ارزان تر در فروشگاه آنلاین اپل قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این اولین بار است که اپل تصمیم گرفته تا نسخه ریفربیشد ساعت های هوشمند خود را به […]

اپل تصمیم گرفته تا نسخه 5 از ساعت های هوشمند خود را بصورت ریفربیشد عرضه کند. این نسخه ها با قیمتی ارزان تر در فروشگاه آنلاین اپل قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این اولین بار است که اپل تصمیم گرفته تا نسخه ریفربیشد ساعت های هوشمند خود را به بازار عرضه کند. اکنون نسخه‌ی ریفربیش‌شده‌ی اپل واچ سری ۵ (Apple Watch Series 5) در فروشگاه آنلاین این شرکت قرار گرفته است. پیش از این تجهیزات پوشیدنی اپل تنها در سایت آمازون با تخفیف های خاص به کاربر عرضه شده بود و این اولین بار است که اپل دست به چنین کاری زده است.

نسخه های اپل واچ سری ۵ ریفربیشد در سایت اپل تنوع بالایی دارد و در این مدل ها از نوع سولار و مجهز به GPS نیز دیده می شود. میزان تخفیف این ساعت های هوشمند نیز با سابق متفاوت است. بطوری که برخی از مدل ها تا 110 دلار تخفیف خورده اند در حالیکه حداکثر تخفیف های این شرکت برای گجت های پوشیدنی تا 100 دلار بوده است. نسخه های ریفربیشد نسل 5 ساعت هوشمند اپل اکنون با 339 دلار به فروش می رسد. این ساعت به عنوان جدیدترین نوع از هم نسلی های خود با قیمت 399 دلار عرضه شده بود.

نسخه های ریفربیشد قبل از عرضه تست های رفع مشکل را انجام می دهند و از سالم بودن آنان هنگام عرضه اطمینان حاصل شده است. خریداران این محصولات می توانند با استفاده از سرویس ویژه‌ی AppleCare مدت زمان گارانتی این محصولات را افزایش دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال