احتمالا اپل تاچ آیدی زیر نمایشگر در آیفون ها را کنار گذاشته است

در حالیکه در شایعات اخیر به استفاده از دو فناوری بیومتریک در گوشی های آیفون اشاره شده بود حالا یک منبع معتبر دنیای فناوری می گوید اپل دیگر در زیر نمایشگر آیفون ها از تاچ آیدی استفاده نخواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که بسیاری از افراد منتظر قرارگیری […]

در حالیکه در شایعات اخیر به استفاده از دو فناوری بیومتریک در گوشی های آیفون اشاره شده بود حالا یک منبع معتبر دنیای فناوری می گوید اپل دیگر در زیر نمایشگر آیفون ها از تاچ آیدی استفاده نخواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که بسیاری از افراد منتظر قرارگیری تاج آیدی در زیر نمایشگر آیفون و همچنین استفاده از فناوری فیس آیدی در آیفون بودند حالا خبر می رسد که اپل به طور کلی استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را کنار گذاشته است.

یک منبع معتبر در توییتر به نام LeaksApplePro اعلام کرد اپل دیگر قرار نیست این فناوری را توسعه دهد. این شرکت در آینده روی نسل جدید فیس آیدی تمرکز می‌کند. در واقع در نسل جدید دوربین ها علاوه بر دوربین سلفی، فیس آیدی نیز به زیر نمایشگر منتقل می شود. احتمالاً در آیفون ۱۵ پرو ناچ بالای نمایشگر حذف خواهد شد و طراحی جدیدی برای آیفون در نظر گرفته می شود.

پیش از این اعلام شده بود اپل قصد دارد در آیفون ۱۳ پرو از دوربین زیر نمایشگر استفاده میکند. اما با توجه به اینکه هنوز این فناوری چندان کامل نشده است احتمالاً اپل چند سال آینده نیز روی این تکنولوژی کار می کند. آیفون ۱۵ پرو با دوربین زیر نمایشگر اولین گوشی این شرکت با طرح جدید خواهد بود که بدون ناچ ارائه می شود. اگر این سری از آیفون ها در سال ۲۰۲۳ عرضه شود می‌توان از آن به بزرگترین تغییر طراحی در این کمپانی طی سال‌های اخیر یاد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال