اپل نسخه جدید سیستم عامل‌های موبایل و کامپیوتر های آیپد و مک را منتشر کرد

اپل به روز رسانی جدیدی از سیستم عامل محصولات خود منتشر کرده است. نسخه جدید همگی بر روی رفع باگ متمرکز هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدیدی از سیستم عامل های آیفون، تبلت های آیپد و کامپیوترهای مک توسط اپل منتشر شد. در این نسخه ها قابلیت جدیدی عرضه نشده […]

اپل به روز رسانی جدیدی از سیستم عامل محصولات خود منتشر کرده است. نسخه جدید همگی بر روی رفع باگ متمرکز هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدیدی از سیستم عامل های آیفون، تبلت های آیپد و کامپیوترهای مک توسط اپل منتشر شد. در این نسخه ها قابلیت جدیدی عرضه نشده است و در این به‌روزرسانی ها سعی شده تا باگ های قدیمی رفع شوند.

نسخه های به روز رسانی جدید شامل iPadOS 13.6.1 و iPadOS 13.6.1 و macOS 10.15.6 هستند که با نام Supplemental Update منتشر شدند. در این بروزرسانی ها نسخه هایی که با دو نقطه ممیز منتشر می‌شوند همگی مربوط به نسخه های رفع باگ هستند نسخه هایی که با یک نقطه ممیز منتشر می‌شوند شامل قابلیت های جدیدی خواهند بود. در نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل تلاش کرده تا باگ پاک کردن حافظه در برخی دستگاه ها رفع شود. همچنین یک باگ دیگر که موجب سبز شدن رنگ نمایشگر برخی گوشی ها میشد نیز برطرف شده است.

یک مشکل دیگر نیز در نسخه های قبلی آیپد وجود داشت که باعث غیر فعال شدن اعلان های موسوم به Exposure Notifications بود و در نسخه جدید این مشکل نیز برطرف شده است. نسخه جدید MacOs کاتالینا برای کامپیوترهای مک نیز شامل به روز رسانی و رفع دو باگ مهم بوده است. یکی از این مشکلات عدم پایداری در اپلیکیشن های مجازی سازی بوده که اکنون در نسخه 10.15.6 برطرف شده است. همچنین پیش از این کامپیوترهای آی مک جدید مشکل روشن کردن سیستم از حالت اسلیپ داشتند که در نسخه جدید 10.15.6برطرف شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال