اپل کار روی سیستم هوش مصنوعی مولد را آغاز کرده است

طبق خبرهای منتشر شده اپل نیز برنامه ساخت چت بات هوش مصنوعی را آغاز کرده و قصد دارد با هدف رقابت با ChatGPT از ابزار جدید خود رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از نیویورک تایمز، اپل روی ساخت سیستم هوشمثنوعی مواد متمرکز شده است و قصد دارد […]

طبق خبرهای منتشر شده اپل نیز برنامه ساخت چت بات هوش مصنوعی را آغاز کرده و قصد دارد با هدف رقابت با ChatGPT از ابزار جدید خود رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از نیویورک تایمز، اپل روی ساخت سیستم هوشمثنوعی مواد متمرکز شده است و قصد دارد از این ابزار روی سیستم دستیار صوتی خود استفاده کند. با وجود مشکلات اساسی در دستیار سیری اما اپل همچنان در حال پیشبرد پروژه های خود است.

اپل در ماه گذشته و در کنفرانس سالانه هوش مصنوعی در مورد مدل زبانی بزرگ و پروژه های مرتبط با آن توضیحاتی ارائه کرد.

طبق خبرهای منتشر شده مهندسان بهش دستیار صوتی این شرکت بطور مدام در حال تست کانسپت های جدید مبتنی بر مدل های زبانی بزرگ هستند. این اقدامات اپل در اثر محبوبیت بیش از اندازه ChatGPT در حال انجام است.

سرویس های هوش مصنوعی مانند ChatGPT با کنار زدن دیتبارهای صوتی مانند سیری و الکسا ثابت کردند این دستیارها دیگر حرفی برای گفتن ندارند. یکی از مهندسان سابق اپل در مصاحبه ای در مورد دستیار صوتی اپل گفته است این دستیار از کدهای قدیمی استفاده می کند بطوری که برای اضافه کردن یک قابلیت ساده باید هفته ها وقت گذاشت.

ساختار عجیب سیری اضافه کردن کدهای جدید را بسیار مشکل می کند. زیرا برای اضافه کردن قابلیت های ساده نیز باید کل دیتابیس را بازسازی کرد و این موضوع به هفته ها زمان نیاز دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال