اپل فروش نسخه 11 اینچی مک‌بوک ایر را متوقف کرد

در رویدادی که پنج‌شنبه شب شرکت اپل میزبان آن بود، آن‎ها مک‎بوک‎ پروهای جدید خود را معرفی کردند. اهالی کوپرتینو هم‎چنین از یک نسخه‎ی 13 اینچی مک‎بوک پرو بدون نوار لمسی رونمایی کردند که به طریقی نسل بعدی مک‎بوک ایر 13 اینچی به شمار می‎رود که تنها از نظر رم، و نه سخت‎افزار دیگری، با […]

در رویدادی که پنج‌شنبه شب شرکت اپل میزبان آن بود، آن‎ها مک‎بوک‎ پروهای جدید خود را معرفی کردند. اهالی کوپرتینو هم‎چنین از یک نسخه‎ی 13 اینچی مک‎بوک پرو بدون نوار لمسی رونمایی کردند که به طریقی نسل بعدی مک‎بوک ایر 13 اینچی به شمار می‎رود که تنها از نظر رم، و نه سخت‎افزار دیگری، با آپگرید جزئی روبرو شده است.

با آن‎که اپل اظهار داشته بود که مک‎بوک ایر یکی از محبوب‎ترین نوت‎بوک‎های این شرکت به شمار می‎رود، به نظر می‎رسد که این شرکت این محصول را با مرگ تدریجی و خاموشی روبرو کرده است، چون بدون خبر و هیاهو فروش مک‎بوک‎ ایر 11 اینچی در وب‎سایت اپل متوقف شده است. اگر بازدیدی از وب‎سایت این برند آمریکایی داشته باشید متوجه می‎شوید که در بخش فروش تنها نسخه‎ی 13 اینچی مک‎بوک ایر به چشم می‎خورد.

این خبر به این معنا نیست که فروشندگان شخص‎‌ثالث نیز اقدام مشابهی انجام داده‎اند؛ زیرا وب‎سایت آمازون هم‎چنان به فروش آن دارد ادامه می‎دهد.

پیش از این، در تیرماه شایعاتی مطرح شده بود که تولید مک‎بوک ایر 11 اینچی ممکن است متوقف شود. پیش‎بینی‎ کننده‎ی این مسئله آقای Ming-Chi Kuo بود که شهرت خاصی در بررسی برنامه‎های اپل دارد. احتمال این وجود دارد که اپل مک‎بوک 12 ایچی خود را جایگزین مک‎بوک ایر 11 اینچی کند و اگر بخواهیم صادق باشیم، جای تعجب نخواهد داشت که مک‎بوک 13 اینچی فاقد نوار لمسی نیز در آینده جایگزین مک‎بوک ایر 13 اینچی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال