اپل در آیفون ۱۵ حسگر مجاورت را با داینامیک آیلند ادغام می کند

طبق ادعای مینگ چی کو احتمالا در آیفون ۱۵ شاهد ادغام حسگر مجاورت و داینامیک آیلند خواهیم بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آیفون های ۲۰۲۳ حسگر مجاورت را با داینامیک آیلند ادغام کند. طبق گفته تحلیلگر معروف محصولات اپل، این شرکت امسال در ظاهر گوشی های خود […]

طبق ادعای مینگ چی کو احتمالا در آیفون ۱۵ شاهد ادغام حسگر مجاورت و داینامیک آیلند خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آیفون های ۲۰۲۳ حسگر مجاورت را با داینامیک آیلند ادغام کند. طبق گفته تحلیلگر معروف محصولات اپل، این شرکت امسال در ظاهر گوشی های خود تغییراتی را ایجاد می کند. یکی از آنها یکی شدن بخش داینامیک آیلند و حسگر مجاورت است. همچنین در هر چهار مدل از آیفون های ۲۰۲۳ سیستم اعلان چند وظیفه ای ارائه خواهد شد. علاوه بر آن با توجه به تصاویر لو رفته از پنل های شیشه ای آیفون ۱۵ در تمام مدل های این گوشی ویژگی داینامیک آیلند. نیز قرار دارد.

کو می گوید اپل برای ساخت حسگر مجاورت در گوشی های آیفون ۱۵ به دنبال تامین کننده جدید است. طبق گزارش منتشر شده توسط فون آرنا،

حسگرهای مورد سفارش دارای قابلیت خاموش کردن صفحه نمایش در زمان های خاص مانند مکالمه است. این ویژگی ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی باعث میشود تا ضربات وارد شده ناخواسته روی گوشی نیز اعمال نشود.

کو اعلام کرد احتمالا اپل این حسگر را با داینامیک آیلند در گوشی های آیفون ۱۵ در یک بخش ادغام می کند. با وجود قرار گیری داینامیک آیلند در تمامی مدل ها تفاوت آنها نسب به نسل قبل همان قرارگیری حسگر مجاورت است. در حال حاضر این حسگر در آیفون ۱۴ پرو در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال