اپل iOS 9.0.1 را منتشر کرد؛ رفع باگ‌های iOS 9

تقریبا یک هفته بعد از عرضه عمومی نسخه نهم سیستم عامل iOS برای دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل، این شرکت به تازگی اقدام به انتشار نسخه‌ جدیدی از این سیستم عامل کرده است. در این به‌روزرسانی جدید، مشکلات و نواقص نسخه قبلی بر طرف شده است. در این به‌روزرسانی که هم اکنون با نام iOS 9.0.1 شناخته می‌شود، […]

تقریبا یک هفته بعد از عرضه عمومی نسخه نهم سیستم عامل iOS برای دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل، این شرکت به تازگی اقدام به انتشار نسخه‌ جدیدی از این سیستم عامل کرده است. در این به‌روزرسانی جدید، مشکلات و نواقص نسخه قبلی بر طرف شده است. در این به‌روزرسانی که هم اکنون با نام iOS 9.0.1 شناخته می‌شود، مشکلات مربوط به غیر فعال شدن هشدارها و ساعت دستگاه‌ها و همچنین نواقص بوجود آمده در اپلیکیشن‌های Safari و Photos (که باعث متوقف شدن فیلم‌های در حال پخش می‌شدند) رفع شده است. اگر این نسخه جدید را قبلا دریافت نکرده‌اید، حتما به منظور رفع مشکلات احتمالی سیستم عامل iOS9، آن را دانلود کرده و بر روی دستگاه‌ خود اجرا نمایید.

شرکت اپل در این زمینه تلاش دارد تا به هر شکل ممکن نسخه نهم از سیستم‌عامل iOS خود را به یک به‌روزرسانی روان و مناسب تبدیل کرده و درعین‌حال قصد ثابت کردن این موضوع را دارد که این نسخه سیستم‌عامل از نسخه پیشین آن (iOS8) که سال قبل معرفی و عرضه شد، سریع‌تر است. درهرحال از جهتی می‌توان گفت که نسخه جدید بسیار موفق بوده و به همین دلیل و طبق ادعای شرکت اپل، میزان دریافت نسخه نهم از این سیستم‌عامل در تاریخ این شرکت بی‌سابقه بوده است. حتی جالب است بدانید که این موضوع و مشکلات مربوط به دانلود نسخه جدید این سیستم‌عامل به‌هیچ‌وجه از اشتیاق کاربران برای به‌روزرسانی جدید این شرکت نکاسته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال