آیا آیپد 12.9 اینچی امسال وارد بازار می‌شود؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که امیدوارید اپل آیپد را با نمایشگر بزرگتر از 10 اینچ ارائه کند، به گفته بلومبرگ شاید رویای شما به زودی محقق شود. قبلاً  گزارش شده بود که تبلت جدید ۱۲/۹ اینچی اپل می‌تواند شروع خوبی را در ابتدای سال 2015 داشته باشد، اما ظاهرا اکنون اهالی کوپرتینو، تولید این گجت جدید اپلی […]

اگر از آن دسته افرادی هستید که امیدوارید اپل آیپد را با نمایشگر بزرگتر از 10 اینچ ارائه کند، به گفته بلومبرگ شاید رویای شما به زودی محقق شود.

قبلاً  گزارش شده بود که تبلت جدید ۱۲/۹ اینچی اپل می‌تواند شروع خوبی را در ابتدای سال 2015 داشته باشد، اما ظاهرا اکنون اهالی کوپرتینو، تولید این گجت جدید اپلی را تا ماه سپتامبر به تعویق انداخته‌اند. گفته شده تاخیر در عرضه پنل‌های صفحه نمایش، علت اصلی این موضوع می‌باشد. بلومبرگ اعلام کرد که اپل به دنبال فروش تبلت هایی با فناوری جدید است که هنوز جزئیات آن به بیرون درز نکرده و این می‌تواند یکی دیگر از علل تاخیر در عرضه آیپد 12.9 اینچی باشد.

هرچند باید انتظار داشت که با وجود آیفون ۶ پلاس که در نوع خود از صفحه نمایش بزرگی بهره می‌برد، مردم کمتر تمایل داشته باشند که این تبلت های جدید را خریداری کنند.

همچنین امیدواریم سیاست جدید اپل برای عرضه آیپدهای جدید، دامن‌گیر آپید مینی نیز بشود، تا این گجت دوست داشتنی اپل هم خود را از لحاظ ویژگی‌ها و سخت افزار با مدل‌های جدید هماهنگ کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال