عرضه‌ی آیفون 6C در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

اپل در 18 شهریور از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. بنابراین طبیعی می‌باشد که هر روز شایعاتی جدیدی در مورد محصولات جدید اپل از جمله آیفون‌های جدید این کمپانی شاهد باشیم. طبعیتا اکثر ما انتظار داریم تا اپل از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس معرفی کند اما آیا امسال نیز شاهد معرفی […]

اپل در 18 شهریور از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. بنابراین طبیعی می‌باشد که هر روز شایعاتی جدیدی در مورد محصولات جدید اپل از جمله آیفون‌های جدید این کمپانی شاهد باشیم. طبعیتا اکثر ما انتظار داریم تا اپل از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس معرفی کند اما آیا امسال نیز شاهد معرفی آیفون 6 سی خواهیم بود؟

اطلاعاتی جدیدی از کمپانی Fiksu آمریکا منتشر شده که معرفی آیفون 6C را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. این اطلاعات نشان از دو کد رمز iPhone 8,1″ و “iPhone 8,2 می‌دهد. آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در گذشته دارای دو کد “iPhone 7,1” و “iPhone 7,2” بودند بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که کد‌های ثبت شده در این کمپانی همان آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می‌باشند.

بنابراین می‌توان گفت که اگر اپل به راستی قصد معرفی آیفون 6 سی را در ذهن خود داشت باید کد جدیدی را برای این گوشی در نظر می‌گرفت. با توجه به این که فقط دو کد بالا ثبت شده‌اند و کد “iPhone 7,3” ثبت نشده است می‌توان گفت که  امسال شاهد نسخه‌ی پلاستیکی آیفون نخواهیم بود.

کمپانی Fiksu همچنین اعلام کرده که دو کد رمز مشخص شده در کشور‌های آمریکا، آلمان و برزیل بیشترین فعالیت را داشته‌اند. پس اپل آیفون‌های آزمایشی خود را در این سه کشور منتشر کرده و در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

به هر حال نمی‌توان گفت که این خبر می‌تواند تایین کننده‌ی این باشد که اپل آیفون 6 سی را معرفی نمی‌کند. تا رویداد رسمی اپل کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده و می‌توان گفت که اپل کار سختی را در پیش روی خود دارد. باید منتظر ماند و دید اپل از چه محصولاتی در این رویداد رونمایی می‌کند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال