زمان عرضه‌ی iPhone 6s لو رفت: سوم مهر تاریخ عرضه‌ی iPhone 6s خواهد بود؟

دقایقی پیش اطلاعاتی از کمپانی اپل و محصول جدیدش لو رفت که نه تنها وجود iPhone 6s را تایید می‌کند، بلکه زمان عرضه‌ی آن نیز ماه سپتامبر اعلام شده است. موضوعی که می‌تواند ما را امیدوار کند، محکم بودن این خبر می‌باشد. اینطور که مشخص شده، یک ایمیل حاوی اطلاعاتی در مورد این گوشی برای […]

دقایقی پیش اطلاعاتی از کمپانی اپل و محصول جدیدش لو رفت که نه تنها وجود iPhone 6s را تایید می‌کند، بلکه زمان عرضه‌ی آن نیز ماه سپتامبر اعلام شده است. موضوعی که می‌تواند ما را امیدوار کند، محکم بودن این خبر می‌باشد. اینطور که مشخص شده، یک ایمیل حاوی اطلاعاتی در مورد این گوشی برای یکی از کارمندان Vodafone ارسال شده و اطلاعات آن در وب‌سایت Mobile News قرار گرفته که نشان می‌دهد فروش این گوشی‌هوشمند، از تاریخ 25 سپتامبر (سوم مهر) آغاز خواهد شد.

البته باید این موضوع را نیز بگوییم که نامی از مدل این آیفون عنوان نشده و در این ایمیل، تنها عبارت “New iPhone” یا “آیفون جدید” ذکر شده، بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل بخواهد iPhone 7 را به جای iPhone 6s عرضه کند.

در سه سال گذشته، پرچم‌داران اپل در تاریخ‌های 19، 20 و 21 سپتامبر عرضه شده‌اند و این احتمال نیز وجود دارد که ماه سپتامبر، زمان احتمالی معرفی نسخه‌ی بعدی از پرچم‌دار این شرکت باشد.

هم‌اکنون نیز شایعاتی در مورد گوشی بعدی آیفون از پیش منتشر شده که بسیار متناقض هستند. صفحه‌نمایش 5.5-اینچی یا 4.7-اینچی خواهد داشت و یا اینکه بالاخره اپل از یافوت کبود برای محافظ صفحه‌نمایش آیفون استفاده خواهد کرد یا نه، از جمله شایعاتی هستند که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است.

البته دو خبر نیز منتشر شده که احتمالا حقیقت داشته باشند، یکی فناوری Force Touch و دیگری، ارتقاء سنسور دوربین. با این‌حال، باید منتظر واکنش اپل به این موضوع و اخبار بیشتر در مورد آیفون بعدی باشیم. البته ممکن است در WDDC 2015 نیز اطلاعاتی در این مورد منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال