تاریخ عرضه‌ی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس توسط دو اپراتور آلمانی مشخص شد

کمپانی  Best Buy یکی از نمایندگان فروش اپل می‌باشد که در زمینه‌ی Apple Care یا همان بیمه‌ی محصولات اپل فعالیت دارد. این کمپانی هفته‌ی گذشته اعلام کرد که این بیمه را در تاریخ 18 سپتامبر برای فروش قرار می‌دهد. همین مسئله باعث شده شایعات جدیدی برای تاریخ عرضه‌ی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به […]

کمپانی  Best Buy یکی از نمایندگان فروش اپل می‌باشد که در زمینه‌ی Apple Care یا همان بیمه‌ی محصولات اپل فعالیت دارد. این کمپانی هفته‌ی گذشته اعلام کرد که این بیمه را در تاریخ 18 سپتامبر برای فروش قرار می‌دهد. همین مسئله باعث شده شایعات جدیدی برای تاریخ عرضه‌ی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به وجود بیاید. بنابراین اپل قصد دارد در تاریخ 9 سپتامبر ( 18 شهریور) از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. سپس دو روز بعد این محصولات را برای پیش فروش قرار دهد و در طی مدت یک هفته آن را برای عرضه‌ی رسمی آماده کند.

حال دو اپراتور از کشور آلمان تاریخ عرضه‌ی آیفون 6 و 6 اس را دو هفته بعد از معرفی رسمی گوشی اعلام کرده‌اند. کشور آلمان یکی از کشورهایی می‌باشد که همزمان با کشور آمریکا آیفون‌های خود را عرضه می‌کند. بنابراین بر اساس اطلاعات لو رفته از این دو اپراتور، می‌توان گفت که 18 سپتامبر تاریخ عرضه‌ی رسمی دو گوشی جدید کمپانی اپل خواهد بود.

همانطور که می‌دانید آیفون 6 اس و اس پلاس قصد دارد با چند تغییر اصلی روانه بازار شود. از جمله این تغییرات می‌توان به چیپست جدید A9 اپل و همچنین تکنولوژی تاچ فشاری اشاره کرد. علاوه بر تغییرات ایجاد شده همگی بدون شک منتظر سنسور 12 مگاپیکسلی جدید اپل در این گوشی هستیم. ما نیز همانند شما منتظریم تا ببینیم رقابت آیفون 6 اس با غول‌های اندرویدی امسال چگونه از آب در می‌آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال