18 سپتامبر زمان عرضه‌ی آیفون 6 اس خواهد بود

تنها دو ماه تا ماه سپتامبر بیشتر نمانده و هر روز شایعات پیرامون آیفون بعدی اپل بیشتر می‌شود. از شایعات گذشته می‌توان به افزایش کیفیت دوربین گوشی به علاوه استفاده از تکنولوژی تاچ فشاری اشاره کرد. حال منابع داخلی اپل اعلام کرده‌اند که این کمپانی تاریخ معرفی و عرضه‌ی گوشی را مشخص کرده است. این […]

تنها دو ماه تا ماه سپتامبر بیشتر نمانده و هر روز شایعات پیرامون آیفون بعدی اپل بیشتر می‌شود. از شایعات گذشته می‌توان به افزایش کیفیت دوربین گوشی به علاوه استفاده از تکنولوژی تاچ فشاری اشاره کرد. حال منابع داخلی اپل اعلام کرده‌اند که این کمپانی تاریخ معرفی و عرضه‌ی گوشی را مشخص کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده که با شایعات گذشته مبنی بر زمان عرضه‌ی آیفون 6اس همخوانی ندارد. همین چند روز پیش بود که زمان عرضه‌ی این گوشی 25 سپتامبر اعلام شده بود اما امروز خبر دیگری منتشر شده که زمان عرضه‌ی آن را 18 سپتامبر اعلام کرده است. این تاریخ از طریق کمپانی Foxconn که وظیفه‌ی ساخت قطعات آیفون6اس را بر عهده گرفته به بیرون درز شده است. تا حدودی می‌توان گفت که 18 سپتامبر تاریخ مناسبی برای عرضه‌ی آیفون 6اس می‌باشد. در سال 2014 اپل 19 سپتامبر را برای عرضه‌ی آیفون 6 برگزید و در سال 2013، آیفون 5اس در 20 سپتامبر معرفی شد.

بر اساس این گزارش، اپل قصد دارد در تاریه 11 سپتامبر نیز از این گوشی رونمایی کند. این تاریخ با توجه به سابقه‌ی بدی که برای مردم آمریکا به سبب فرو ریختن برج‌های دو قلو دارد می‌تواند تاریخ نامناسبی باشد. به همین دلیل می‌توان گفت که اپل این تاریخ را برای معرفی آیفون بعدی خود انتخاب نکرده است. بنابراین می‌توان گفت که روزهای 7 یا 8ام سپتامبر روز‌های بسیار مناسبی برای معرفی این گوشی خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال