احتمال عرضه آیفون ۷ پلاس با ماژول دوربین دوگانه و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی

اوایل سال میلادی بود که شایعات بسیار زیادی در مورد تولید یک گوشی هوشمند با نام آیفون 7 پلاس قوت گرفت. از طرفی در ماه ژانویه نیز خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد احتمال عرضه نسخه 256 گیگابایتی گوشی آیفون 7 پلاس در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد. در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، میزان […]

اوایل سال میلادی بود که شایعات بسیار زیادی در مورد تولید یک گوشی هوشمند با نام آیفون 7 پلاس قوت گرفت. از طرفی در ماه ژانویه نیز خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد احتمال عرضه نسخه 256 گیگابایتی گوشی آیفون 7 پلاس در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد. در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، میزان حافظه داخلی این گوشی جدید دقیقا دو برابر بیشتر میزان در آیفون‌های قبلی تولید شده خواهد بود.

هم اینک در صفحه حساب کاربری Weibo و توییتر افشاگری به نام @OnLeaks، تصاویر جدیدی در این رابطه منتشر شده است. این تصاویر جدید نمایان‌گر ماژول‌ دوربین دوگانه هستند. گفته شده است که قرار است این ماژول‌ها بر روی گوشی جدید آیفون 7 پلاس اپل قرار بگیرد. تصویر دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد در آیفون 7 پلاس اپل از چیپ حافظه داخلی  SanDisk NAND با میزان حافظه‌های ذخیره‌سازی 16، 64 و 256 گیگابایتی استفاده خواهد شد.

خبرها و شایعات موجود، آخرین اطلاعات و حدس‌ها در مورد دوربین گوشی آیفون 7 پلاس اپل هستند. دیروز نیز خبر‌هایی در مورد احتمال قرارگیری سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بر روی هر دو دوربین‌های گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس اپل در رسانه‌های خبری منتشر شد. بهتر است بدانید که هم اکنون فعلا این قابلیت در نسخه پلاس گوشی‌های اپل موجود است. علاوه بر آن شرکت‌های سونی و ال‌جی نیز قرار است فناوری‌های خود را به منظور تولید ماژول دوربین گوشی‌های شرکت اپل ارائه داده و با این شرکت به منظور طراحی این بخش همکاری نمایند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال