اپل در آیفون 8 یواس‌بی نوع C را جایگزین درگاه لایتنینگ می‌کند

بسیاری از پرچم‎دارهای سال 2017 در چند روز گذشته معرفی شده‎اند ولی دستگاهی که هم‎چنان توجه ما را به خود جلب می‎کند گوشی است که اپل در شهریورماه سال بعد معرفی خواهد کرد. شایعات زیادی در رابطه با این گوشی به اسم “آیفون 8” یا “آیفون دهمین سالگرد” شنیده می‎شود تا حتی نام آن مشخص […]

بسیاری از پرچم‎دارهای سال 2017 در چند روز گذشته معرفی شده‎اند ولی دستگاهی که هم‎چنان توجه ما را به خود جلب می‎کند گوشی است که اپل در شهریورماه سال بعد معرفی خواهد کرد. شایعات زیادی در رابطه با این گوشی به اسم “آیفون 8” یا “آیفون دهمین سالگرد” شنیده می‎شود تا حتی نام آن مشخص نباشد. وال‌استریت جورنال با نقل قول از منابع اطلاعاتی خود ادعا می‎کند که در نسل بعدی آیفون اپل پورت یواس‌بی نوع C را جایگزین درگاه لایتنینگ می‌کند.

گزارش‎های منتشر شده ادعا می‎کنند که اپل کانکتور اختصاصی خود را با یک پورت استاندارد در صنعت موبایل جایگزین می‎کند. از زمانی که تیم کوک رسما پورت لایتنینگ را به جای کانکتور 30 پینی معرفی کرد، این سومین نوع پورت استفاده شده در آیفون و دومین تغییر به شمار می‎رود. وال‎استریت هم‎چنین مهر تایید بر شایعاتی می‎زند که اعلام کرده بودند که کاربران می‎بایست انتظار دستگاهی با یک نمایشگر بزرگتر خمیده‎ی اولد ولی بدون یک دکمه‎ی هوم را داشته باشند.

شایعات قبلی اشاره به این داشتند که اپل یک آیفون با نمایشگر 5.8 اینچی اولد عرضه خواهد کرد که به جای دکمه‎ی هوم به اصطلاح دارای “ناحیه‎ی عملکردی” بوده و قیمت آن بیشتر از 1000 دلار است.

همانند با همیشه باید منتظر باشیم تا خود اپل این اخبار را رسما تایید کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال