تامین‎کنندگان قطعات آیفون 8 حجم تولید را افزایش داده‎اند

گزارش جدیدی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که تولیدکنندگان مدارهای پیشرفته نیز به زودی به کمک اپل برای تولید قطعات آیفون 8 خواهند آمد. این در حالی است که پیش‌بینی‌های گذشته همگی حاکی از این بودند که این تولید کنندگان با یک ماه تاخیر کار خود را شروع خواهند کرد. بنابراین، دو شرکت مطرح  […]

گزارش جدیدی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که تولیدکنندگان مدارهای پیشرفته نیز به زودی به کمک اپل برای تولید قطعات آیفون 8 خواهند آمد. این در حالی است که پیش‌بینی‌های گذشته همگی حاکی از این بودند که این تولید کنندگان با یک ماه تاخیر کار خود را شروع خواهند کرد. بنابراین، دو شرکت مطرح  Kinsus Interconnect و Zhen Ding از اول ماه آینده میلادی برای کمک به شرکت اپل، قطعات آیفون 8 را تولید خواهند کرد تا اپل برای دهمین سالگرد از آیفون‌های خود، برنامه‌ای مناسب را در نظر گرفته باشد.

یکی دیگر از مهم‌ترین تولیدکنندگان چیپست A11 شرکت اپل، شرکت TSMC نیز کار خود را از دو ماه دیگر شروع خواهد کرد. این شرکت پیش از این نیز در گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس با اپل همکاری کرده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که اپل همانند سال‌های پیشین به معرفی محصول جدید خود در اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه خواهد کرد.

باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان عجله‌ای برای تولید قطعات آیفون بعدی اپل ندارند و احتمالا اپل طبق برنامه پیش می‌رود. در واقع، شاید اضافه شدن این دو شرکت به تولیدکنندگان قطعات آیفون 8 حکایت از این موضوع داشته باشد که اپل تولید آیفون خود را نسبت به سال‌های گذشته افزایش خواهد داد تا بار دیگر با کمبود محصولات خود مواجه نشود و بتواند فروش قابل قبولی را پشت سر بگذارد. به عبارتی دیگر، اپل انتظار دارد تا آیفون 8 فروش بسیار خوبی را داشته باشد تا بتواند در سال مالی آمار خوبی را از خود پشت سر بگذارد. از آن‌جایی که سامسونگ حدود 95 میلیون نمایشگر OLED را برای آیفون اپل در نظر گرفته و آیفون 8 نیز به اولین آیفونی تبدیل خواهد شد که نمایشگرهای OLED را به کار می‌گیرد، قطعا آیفون بعدی اپل به یکی از موفق‌ترین آیفون‌های تاریخ این شرکت کوپرتینویی تبدیل خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال