آتش گرفتن آیفون باعث سوختگی یک جوان شد، مقصر اصلی کیست؟

پسر جوان 16 ساله‌ای که در شهر آلبرتای کانادا زندگی می‌کرده در هنگام شارژ کردن آیفون خود بوده که شاهد آتش گرفتن آن بوده و خود نیز دچار سوختگی درجه سوم شد. مشکل از آن جایی شروع شده که این پسر جوان برای شارژ آیفون خود از شارژر اصلی گوشی استفاده نکرده و از شارژر جانبی […]

پسر جوان 16 ساله‌ای که در شهر آلبرتای کانادا زندگی می‌کرده در هنگام شارژ کردن آیفون خود بوده که شاهد آتش گرفتن آن بوده و خود نیز دچار سوختگی درجه سوم شد. مشکل از آن جایی شروع شده که این پسر جوان برای شارژ آیفون خود از شارژر اصلی گوشی استفاده نکرده و از شارژر جانبی برای شارژ آن استفاده کرده است.

این اولین بار نیست که کاربران آیفون به علت استفاده نکردن از لوازم اصلی باعث صدمه دیدن خود شده‌اند. این حوادث به قدری رو به افزایش است که اپل در حدود یک سال پیش به کسانی که مشکل شارژ گوشی با شارژر اصلی را دارند یک شارژر اصلی دیگر به صورت رایگان اهدا می‌کند تا از حوادثی نظیر حادثه‌ای که برای این پسر رخ داده جلوگیری کنند.

بامداد روز یک شنبه خانواده‌ی Schultz از زیرزمین صدای فریاد پسرشان را شینده‌اند که مدام در حال داد زدن بوده چرا که در زیرزمینی که او قصد خوابیدن را داشته آتش همه جا را فرا گرفته است. خانواده‌ی این پسر جوان سعی داشتند تا با آب سریع محل سوختگی را برطرف کنند اما موفق به این کار نشدند.

آتش گرفتن آیفون باعث سوختگی یک جوان شد، مقصر اصلی کیست؟

شارژری که این پسر 16 ساله به گوشی خود متصل نموده از یک ایستگاه پمپ بنزین خریداری شده بود! شاید در ابتدا قیمت این شارژر‌ها بسیار ارزان‌تر از شارژر‌های اصلی باشند اما در مدت زمان طولانی باعث صدمه دیدن فرد استفاده کننده می‌شوند. شاید اگر این پسر می‌دانست که تنها با پرداختن چند دلار بیشتر می‌تواند جلوی چنین حادثه‌ و ضرر مالی را بگیرد هیچ وقت از آن پمپ بنزین خرید نمی‌کرد. طبیعتا هیچ وقت شما گوشی خود را از یک پمپ بنزین خریداری نمی‌کنید پس شارژر گوشی خود را نیز از پمپ بنزین خریداری نکنید!

آتش گرفتن آیفون باعث سوختگی یک جوان شد، مقصر اصلی کیست؟

حالا سوال اصلی این جا پیش می آید که اگر این پسر از شارژر اصلی گوشی هم استفاده می‌کرد این اتفاق رخ می‌داد؟ بدون شک جواب خیر است. شارژر‌های اصلی طوری طراحی شده‌اند که هماهنگی کامل را با گوشی دارند و هنگام شارژر شدن نیز کنترل می‌شوند اما شارژر‌هایی که با قیمت بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسند هرگر از تکنولوژی شارژر‌های اصلی برخوردار نیستند.

به نظر شما مقصر اصلی این حادثه چه کسی است؟ آیا شارژر غیر اصل باعث بروز این حادثه شده است؟

 

آتش گرفتن آیفون باعث سوختگی یک جوان شد، مقصر اصلی کیست؟

 

آتش گرفتن آیفون باعث سوختگی یک جوان شد، مقصر اصلی کیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال