اپل در حال تست سیستم خنک کننده محفظه بخار برای گوشی های آیفون است

یک تحلیلگر معروف اپل عنوان کرده این شرکت قصد دارد برای گوشی های آیفون نسل جدید از سیستم خنک کننده پیشرفته ای استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً اپل در گوشی های جدید آیفون از سیستم های پیشرفته خنک کننده استفاده خواهد کرد. مینگ-چی-کو عنوان کرده احتمالاً آیفون‌های ۱۳ اپل […]

یک تحلیلگر معروف اپل عنوان کرده این شرکت قصد دارد برای گوشی های آیفون نسل جدید از سیستم خنک کننده پیشرفته ای استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً اپل در گوشی های جدید آیفون از سیستم های پیشرفته خنک کننده استفاده خواهد کرد. مینگ-چی-کو عنوان کرده احتمالاً آیفون‌های ۱۳ اپل با این فناوری جدید عرضه خواهند شد. معمولا گرم شدن بیش از حد گوشی به دلیل بار زیاد چیپست اتفاق می‌افتد.

در سیستم جدید اپل محفظه بخار از بخار آب یا مایع دیگر در اثر گرما پر میشود. از طرفی این حرارت از طریق شاسی گوشی خارج شده و این سیستم باعث خنک شدن دستگاه خواهد شد. در این چرخه سیستم خنک کننده، بخار تولید شده را مجدداً به حالت مایع در می آورد.

دلیل استفاده نکردن از این سیستم خنک کننده در آیفون هاب فعلی، عدم موفقیت آن و تطابق با استانداردهای اپل بوده است. اما احتمالاً در آینده گوشی های پرچمدار این شرکت به سیستم خنک کننده محفظه بخار مجهز خواهد شد. کو معتقد است این فن آوری برای تمام گوشی های 5G ضروری است. زیرا فناوری 5G باعث گرم شدن گوشی های نسل جدید خواهد شد. پیش از این گوشی های سامسونگ، ریزر و ال‌جی نیز از این سیستم برای خنک شدن استفاده کرده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال