اپل نیروهای متخصص هوش مصنوعی را استخدام می کند

به نظر می رسد تلاش های اپل در زمینه هوش مصنوعی ادامه دارد. گزارش های جدید نشان می دهد این شرکت از ابتدای ماه مه ۲۸ فرصت شغلی مربوط به هوش مصنوعی را در وب سایت خود قرار داده است. طی این فرصت های شغلی مهندسان، دانشمندان تحقیقاتی و کارمندان این حوزه به استخدام اپل […]

به نظر می رسد تلاش های اپل در زمینه هوش مصنوعی ادامه دارد. گزارش های جدید نشان می دهد این شرکت از ابتدای ماه مه ۲۸ فرصت شغلی مربوط به هوش مصنوعی را در وب سایت خود قرار داده است. طی این فرصت های شغلی مهندسان، دانشمندان تحقیقاتی و کارمندان این حوزه به استخدام اپل در خواهند آمد. این شرکت قصد دارد با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی پلتفرم های محاسباتی در گوشی ها و دیگر محصولات خود را متحول کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و طبق گزارش تک کرانچ، اپل طی هفته های گذشته در وب سایت خود چندین فرصت شغلی مرتبط با هوش مصنوعی را قرار داده است. اگرچه این شرکت به صورت مدام در حال استخدام افراد در زمینه هوش مصنوعی بوده اما اکنون ۲۸ فرصت شغلی جدید را اعلام کرده که در برخی از آنها عنوان هوش مصنوعی مولد به چشم می خورد.

طبق این فرصت های شغلی اپل متخصصانی در زمینه یادگیری ماشینی را استخدام خواهد کرد که به ساخت سیستم های مستقل خارق العاده در این زمینه علاقمند باشند.

با توجه به تنوع فرصت های شغلی قرار گرفته می توان پی برد اپل نه تنها به دنبال توسعه قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی است بلکه از هوش مصنوعی مولد نیز در سرویس ها و پلتفرم ها استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال