اپل در سال جدید همگام سازی چند دستگاهی را ارائه می‌کند

احتمالا اپل در سال جدید همگام سازی چند دستگاهی را برای ساعت اپل ارائه خواهد کرد. در حال حاضر ساعت اپل تنها با گوشی آیفون هماهنگ است و این موضوع توسط اپل طراحی و اجرا شده است. زیرا به نظر اپل این یک دستگاه شخصی است که باید با شناسه خاص مرتبط باشد. به گزارش […]

احتمالا اپل در سال جدید همگام سازی چند دستگاهی را برای ساعت اپل ارائه خواهد کرد. در حال حاضر ساعت اپل تنها با گوشی آیفون هماهنگ است و این موضوع توسط اپل طراحی و اجرا شده است. زیرا به نظر اپل این یک دستگاه شخصی است که باید با شناسه خاص مرتبط باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر داده ها و تنظیمات ساعت هوشمند اپل با گوشی آیفون هماهنگ می شود. در واقع این موضوع به نوعی باعث امنیت دستگاه خواهد شد. زیرا داده های دستگاه در حالت ایمن تری قرار می‌گیرند. یک افشاگر در توییتر به نام analyst941 اعلام کرد به زودی کاربران ساعت هوشمند اپل می توانند ساعت خود را با دستگاه های دیگر مانند آیپد و آی مک همگام سازی کنند.

این فرد پیش از این ویژگی جزیره پویا در گوشی های آیفون را نیز اطلاع رسانی کرده بود. به همین دلیل احتمال دارد پیش بینی امسال او نیز درست باشد. اگر چه هنوز تایید رسمی برای این پیش بینی وجود ندارد. اما فکر اینکه بتوان از ساعت هوشمند اپل با بیش از یک دستگاه هماهنگ شد هیجان انگیز خواهد بود. تصور کنید تمرینات Apple fitness را بتوان روی ای پد مشاهده کرد یا اینکه بتوان از اپل واچ برای راه اندازی مک استفاده کرد.‌ احتمالات در این مورد بسیار زیاد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال