احتمالاً اپل برای تامین تراشه های ذخیره ساز با یک شرکت چینی همکاری خواهد کرد

احتمال دارد اپل به دلیل مشکل در تامین تراشه های ذخیره سازی آیفون برای اولین بار از یک تامین کننده چینی کمک بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر حافظه‌های فلش مورد نیاز اپل توسط دو شرکت ژاپنی وسترن دیجیتال و کیوکسیا تهیه می شود. اما به نظر می رسد […]

احتمال دارد اپل به دلیل مشکل در تامین تراشه های ذخیره سازی آیفون برای اولین بار از یک تامین کننده چینی کمک بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر حافظه‌های فلش مورد نیاز اپل توسط دو شرکت ژاپنی وسترن دیجیتال و کیوکسیا تهیه می شود. اما به نظر می رسد این شرکت تولید کننده جدیدی را برای تهیه تراشه های ذخیره ساز در نظر گرفته است. از طرفی اپل پیش از این اعلام کرده بود با هدف کاهش وابستگی به چین سیاست های جدیدی را در پیش گرفته است که در صورت صحت این خبر با سیاست های جدید این شرکت در تضاد خواهد بود.

شرکت های تامین کننده تراشه آیفون نیز به دلیل مشکلات پیش آمده دچار کاهش تولید شدند. البته اپل تلاش کرد تا کمبودهای خط تولید را با سفارش به دو شرکت سامسونگ و SK Hynix  جبران کند. اما به نظر می رسد کوپرتینویی‌ها برای انتخاب تامین کننده دیگری نیز تلاش کرده اند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد این شرکت برای اولین بار یک شرکت چینی را برای تامین قطعات مورد نظر به لیست تامین حافظه فلش اضافه کرده است. البته این انتخاب می تواند حاشیه هایی برای اپل ایجاد کند. اما باید این موضوع را در نظر گرفت این شرکت چینی نیز باید از لحاظ کیفیت و حجم تولید بتواند اپل را متقاعد کند. در نهایت باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی این دو شرکت بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال