اپل به دنبال ساخت آیفون با نمایشگر بدون حاشیه با همکاری سامسونگ و ال جی است

اپل برنامه ریزی های جدیدی را برای توسعه آیفون با نمایشگر بدون حاشیه انجام داده و قرار است در این پروژه با سامسونگ و ال جی همکاری کند‌ در حال حاضر این شرکت آیفون ۱۵ را برای عرضه اماده می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های منتشر شده نشان می […]

اپل برنامه ریزی های جدیدی را برای توسعه آیفون با نمایشگر بدون حاشیه انجام داده و قرار است در این پروژه با سامسونگ و ال جی همکاری کند‌ در حال حاضر این شرکت آیفون ۱۵ را برای عرضه اماده می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های منتشر شده نشان می دهند اپل در حال توسعه آیفون با نمایشگر بدون حاشیه است. در این پروژه از سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی نیز در خواست شده تا با توجه به درخواست های این شرکت نمایشگر اولد مورد نیاز ساخته شود.

گزارش اخیر The Elec نشان می دهد توسعه آیفون جدید با تغییرات بسیار در نمایشگر از جمله اهداف اپل است. پنل های مورد نیاز طبق استانداردهای درخواستی نیز توسط ال جی و سامسونگ ساخته خواهند شد. برای ساخت چنین تیفونی باید دوربین و فیس آیدی به زیر نمایشگر منتقل شوند. بنابراین سامسونگ و ال جی با چالش هایی از جمله فناوری کپسوله سازی فیلم نازک و قرارگیری دوربین زیر نمایشگر مواجه هستند. در این گزارش به مورد دیگری نیز اشاره شده و آن توجه شرکت های سازنده به مسائل مربوط به آنتن پیش از نهایی کردن محصول است. در حال حاضر سامسونگ و ال جی دو شرکت تولید کننده پنل های تولد بدون حاشیه هستند. اپل در آیفون ۱۵ نیز از حداقل حاشیه استفاده کرده و به نظر می رسد توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال