اپل در برابر هکرها قابل اعتماد نیست

بررسی های جدید صورت گرفته بر روی محصولات شرکت های مختلف توسط کارشناسان امنیت سایبری، دست شرکت اپل را رو کرده است. به گزارش independent، چندی پیش شرکت گوگل حملاتی در رابطه با نبود امنیت کافی در سیستم عامل مک آی او اس انجام داده بود که بررسی های جدیدتر بر روی آن ادعا ها […]

بررسی های جدید صورت گرفته بر روی محصولات شرکت های مختلف توسط کارشناسان امنیت سایبری، دست شرکت اپل را رو کرده است. به گزارش independent، چندی پیش شرکت گوگل حملاتی در رابطه با نبود امنیت کافی در سیستم عامل مک آی او اس انجام داده بود که بررسی های جدیدتر بر روی آن ادعا ها صحه می گذارد. مطالعات اخیر نشان می دهد که محصولات شرکت اپل در برابر نفوذ هکرها از امنیت کافی برخوردار نبوده و اپل دیگر نمی تواند سیستم عامل خود را امن ترین سیستم عامل در دنیا بداند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، امروزه موضوع حفاظت از اطلاعات کاربران تبدیل به موضوعی جدی در فضای سایبری شده است. متخصصان در تلاش جهت بررسی محصولات شرکت های مختلف و آگاه سازی کاربران حهت استفاده از این محصولات می باشند؛ همچنین از این اطلاعات جهت بهبود فرآیندهای کاری شرکت های مختلف نیز استفاده می شود چرا که بهبود کار شرکت های سازنده محصولات فناوری جهت توسعه این شرکت ها از مهم ترین مباحث فضای سایبری می باشد.

شرکت اپل که همواره یکی از افتخاراتش امنیت بالای سیستم عاملش در برابر سیستم عامل های دیگر به خصوص اندروید بوده است؛ در بررسی های اخیر نسبت به همتایان خود عقب افتاده و دیگر نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد. شرکت گوگل به کاربران آیفون، آیپد، آیپاد و مک بوک هشدار داده است که این دستگاه ها در برابر نفوذ هکرها اصلا امن نبوده و به راحتی اطلاعات کاربران را در اختیار آن ها قرار می دهد. پیش بینی می شود نفوذ هکرها در سال 2019 نسبت به سال 2017 که یکی از پرحملات ترین سال ها در فضای امنیت سایبری شناخته شده است؛ نیز از بیش تر باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال