احتمالا اپل روی اضافه کردن دوربین به اپل واچ کار می کند

پتنت اخیر اپل که توسط این شرکت بزرگ فناوری به ثبت رسیده است نشان می دهد احتمالاً این شرکت روی اضافه کردن دوربین به اپل واچ کار می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تازه ترین طرح ثبت شده توسط اپل که در سایتهای خبری و تحلیلی منتشر شده نشان می دهد […]

پتنت اخیر اپل که توسط این شرکت بزرگ فناوری به ثبت رسیده است نشان می دهد احتمالاً این شرکت روی اضافه کردن دوربین به اپل واچ کار می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تازه ترین طرح ثبت شده توسط اپل که در سایتهای خبری و تحلیلی منتشر شده نشان می دهد این پتنت به استفاده از دوربین در اپل واچ اشاره دارد. البته اضافه شدن دوربین به اپل واچ یا ساعت های هوشمند دیگر چندان عجیب به نظر نمی رسد. اما طرح اپل با توجه به عملکرد دوربین نسبت به دیگر ساعت های هوشمند کمی متفاوت است.

 آنطور که پتنت ثبت شده نشان می دهد احتمالاً در بدنه اپل واچ یک دوربین جاسازی خواهد شد. بدین ترتیب که کاربر تنها از طریق بالا بردن مچ دست خود بدون استفاده از گوشی می تواند عکس برداری کند. گزارش‌های منتشر شده توسط Patently Apple نشان می دهد این دوربین برای عکسبرداری به یک وسیله جانبی دارای مکانیسم به رهاسازی نیاز خواهد داشت. تا ازطریق آن کاربر بتواند با کنار زدن بخشی از بدنه عکس برداری کند.

 توضیحات این پتنت نیز نشان می دهد احتمالا برای استفاده از این دوربین فلش نیز در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد این قابلیت می تواند برای عکس برداری در لحظه به کاربران کمک کند به عنوان مثال برخی کاربران دوست دارند اولین لحظات مربوط به یک موضوع مانند قدم های کودکشان را ثبت کنند که معمولاً در این موارد به علت تاخیر در بیرون آوردن گوشی انجام نمی گیرد. اما وجود یک دوربین روی مچ دست می تواند این تاخیر را کمتر کند. از طرفی در برخی شرایط اضطراری نیاز است تا یک سند بصری تهیه شود. همچنین فناوری‌هایی می‌تواند طرح جدید اپل می تواند برای کاربران بسیار سرگرم کننده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال