اپل از نمایشگر انعطاف‎پذیر در نسل بعدی اپل‎واچ و گجت‎های پوشیدنی استفاده می‎کند

اگر بتوانیم به پتنت‎ جدیدا کشف شده‎ی اپل (تصویر بالا) استناد کنیم، بایستی بگوییم که اپل‎واچ محصولی بیشتر از یک دست‎بند اپل خواهد بود. طراحی‎های موجود در این پتنت‎ها نشان می‎دهد که اهالی کوپرتینو در حال بررسی طرح “نمایشگر تاشو و قابل لوله شدن برای گجت‎های پوشیدنی” هستند تا مشخص کند این شرکت در حال ارزیابی […]

اگر بتوانیم به پتنت‎ جدیدا کشف شده‎ی اپل (تصویر بالا) استناد کنیم، بایستی بگوییم که اپل‎واچ محصولی بیشتر از یک دست‎بند اپل خواهد بود. طراحی‎های موجود در این پتنت‎ها نشان می‎دهد که اهالی کوپرتینو در حال بررسی طرح “نمایشگر تاشو و قابل لوله شدن برای گجت‎های پوشیدنی” هستند تا مشخص کند این شرکت در حال ارزیابی احتمالات محتلف دنیای فناوری اولد است.

رویای اپل اجازه به ابتکارات غیرمعمول و خلاف قاعده می‎دهد از جمله طراحی‎های بدون حاشیه با دستگاه‎های دارای ماژول‎های داخلی ارتباطی برای ارتباط بی‎سیم. اما این شرکت در حال حاضر توجه‎ی خود را معطوف بندهای هوشمند قابل تعویض همانند با سنسور گلوکوز داخلی نسل بعدی اپل‎واچ کرده است.

پتنت مذکور سیستم عالی برای توسعه‎ی قابلیت‎های اپل‎واچ به نظر می‎رسد در حین این‎که به صورت همزمان باعث فروش لوازم‎جانبی و سودآوری برای این شرکت می‎شود. قابل درک است که طراحی‎های جدیدی به مانند پتنت بالا مدت زمانی طول می‎کشد تا جامعه‎ی عمل پوشانده شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال