اپل روی مک بوک جدید با طراحی شیشه ای و نمایشگر دوگانه کار می کند

اپل قصد دارد مک بوک های جدید خود را با طراحی متفاوت عرضه کند. طبق خبرهای منتشر شده این شرکت روی مک بوک های جدید متمرکز است. احتمال دارد این دستگاهها دارای طراحی شیشه ای و نمایشگر دوگانه باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق پتنت جدیدی که اخیرا اپل در اداره ثبت […]

اپل قصد دارد مک بوک های جدید خود را با طراحی متفاوت عرضه کند. طبق خبرهای منتشر شده این شرکت روی مک بوک های جدید متمرکز است. احتمال دارد این دستگاهها دارای طراحی شیشه ای و نمایشگر دوگانه باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق پتنت جدیدی که اخیرا اپل در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ثبت کرده است، این شرکت روی یک مدل مک بوک جدید کار می کند. این مک بوک دارای طراحی شیشه ای است. حزئیات این دستگاه مطابق پتنتی است که اپل در ماه ژوئن ثبت کرده بود. گواهی ثبت اختراع قبلی نیز به یک مک بوک با نمایشگر دوگانه و شارژ بی سیم تعلق داشت.

طبق گزارش IMore، جدیدترین پتنت اپل به یک مک بوک تعلق دارد که در بخشی از آن از طراحی شیشه ای استفاده شده است. از این بخش شیشه ای می توان به عنوان صفحه کلید مجازی یا کنترلر بازی نیز استفاده کرد. حتی امکان استفاده از آن به عنوان شارژر بی سیم برای آیفون و اپل واچ نیز وجود دارد.

اپل از سال ۲۰۱۸ تاکنون بیست پتنت برای مک بوک ثبت کرده است که نشان دهنده بررسی این شرکت روی گزینه های مختلف است. احتمالا امکانات مهمی بنا به علاقه کاربران به آن اضافه خواهد شد. در این پتنت نمایشگرهای LED و OLED نیز بکار رفته است. البته تمام ویژگی های بکار رفته در این پتنت ممکن است تنها در حد یک طرح باقی بماند و در یک دستگاه مورد استفاده قرار نگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال