اپل روی توسعه مربی ورزشی مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند

اپل نیز مانند دیگر شرکت های فناوری تمرکز خود را روی توسعه محصولات بر پایه هوش مصنوعی قرار داده است. طبق اخبار منتشر شده این شرکت روی توسعه نوعی هوش مصنوعی به عنوان مربی ورزش کار می کند. این مربی با نام Quartz می تواند با ایتفا ه از داده های اپل واچ برنامه ورزشی […]

اپل نیز مانند دیگر شرکت های فناوری تمرکز خود را روی توسعه محصولات بر پایه هوش مصنوعی قرار داده است. طبق اخبار منتشر شده این شرکت روی توسعه نوعی هوش مصنوعی به عنوان مربی ورزش کار می کند. این مربی با نام Quartz می تواند با ایتفا ه از داده های اپل واچ برنامه ورزشی اختصاصی برای کاربر ندارم ببیند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشی که اخیرا مارک گورمن از بلومبرگ منتشر کرده است نشان می دهد اپل در حال ساخت یک مربی ورزشی و سلامت با استفاده از هوش مصنوعی است. این قابلیت قرار است بصورت یک سرویس اشتراکی در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

کاربران با استفاده از این قابلیت انگیزه بیشتری برای ورزش کردن خواهد داشت. همچنین برنامه Quartz می تواند با ایتفا عذاز داده های ساعت هوشمند اپل توصیه های ورزشی مختص کاربران پیشنهاد دهد.

در حال حاضر تیم سیری و بخش هوش مصنوعی اپل در حال کار روی این قابلیت جدید هستند. گورمن می گوید اگر چه تاریخ عرضه این قابلیت در سال آینده خواهد بود اما امکان لغو توسعه آن و یا تاخیر در عرضه این پروژه وجود دارد.

در گزارشی که بلومبرگ در این رابطه منتشر کرده است به قابلیت های جدید نرم افزار Health است ه شده است. ابزارهای جدید شامل ردیابی احساسات و مشکلات بینایی است که در آن کاربران قادر هستند به ثبت روزانه احساسات خود بپردازند. همچنین با پاسخ به سوالات روزانه درباره وضعیتشان نتایج را نسبت به روزهای دیگر مقایسه کند‌. از دیگر برنامه های آینده اپل استفاده از گفتار و نوشتار کاربر و بهره بردن از الگوریتم های هوش مصنوعی برای درک حس و حال فرد است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال