اپل عرضه iOS 10.2.1 را رسماً آغاز کرد

شرکت اپل امروز به‌روزرسانی جدیدی از نسخه‌ی 10 سیستم‌عامل خود را عرضه کرد. این آپدیت با شماره ورژن 10.2.1 عرضه شده است و شامل تغییرات بزرگی نسبت به نسخه‌ی پیشین آن نمی‌شود. در این آپدیت تقریباً 70 مگابایتی، برخی از باگ‌های موجود برطرف شده‌اند و بهبودهایی در بخش‌های امنیتی آیفون و آیپد ایجاد شده است. البته […]

شرکت اپل امروز به‌روزرسانی جدیدی از نسخه‌ی 10 سیستم‌عامل خود را عرضه کرد. این آپدیت با شماره ورژن 10.2.1 عرضه شده است و شامل تغییرات بزرگی نسبت به نسخه‌ی پیشین آن نمی‌شود. در این آپدیت تقریباً 70 مگابایتی، برخی از باگ‌های موجود برطرف شده‌اند و بهبودهایی در بخش‌های امنیتی آیفون و آیپد ایجاد شده است. البته به نظر نمی‌رسد که پچ امنیتی‌ای برای مشکل rainbow flag emoji (که با دریافت پیام کوتاه دستگاه آلوده می‌شد) ارائه نشده است. این بدافزار زمانی که دستگاهی را آلوده کند، دستگاه را به مدت 5 دقیقه از کار می‌اندازد و سپس آن را ریستارت می‌کند.

این آپدیت که به صورت OTA عرضه شده است، به زودی برای تمامی کاربران قابل دانلود و نصب خواهد بود. با مراجعه به بخش Settings -> Software update می‌توانید ببینید که آیا به‌روزرسانی برای دستگاه شما آماده‌ی دانلود می‌باشد یا خیر. اگر هنوز این آپدیت برای شما قابل دانلود نیست، نگران نباشید؛ به زودی شما نیز آن را دریافت خواهید کرد.

همانطور که پیشتر هم گفتیم، در این آپدیت شاهد تغییرات بزرگی نیستیم. این تغییرات را می‌توان در نسخه‌ی بتای iOS 10.3 مشاهده کرد که بر اساس شایعه‌های منتشر شده، شاهد قابلیت جدیدی به نام Theater Mode خواهیم بود. این حالت، امکانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با فعال کردن آن، همه‌ی شرایط دستگاه متناسب با محیط سینما می‌شود و از آزار سایر افراد جلوگیری می‌کند. برای مثال، تماس‌ها و پیام‌های دریافتی بی‌صدا می‌شوند، روشنایی صفحه‌ی نمایش کاهش پیدا می‌کند و نوتیفیکیشن ها و زنگ‌ها نیز به‌صورت کلی بی‌صدا می‌شوند. نسخه بتای iOS 10.3 قرار بود از تاریخ 10 ژانویه عرضه شود. ولی تا امروز (24 ژانویه) این آپدیت هنوز عرضه نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال