اپل آیفون ۱۴ را با قابلیت‌های ماهواره ای عرضه می کند

طبق خبرهای منتشر شده اپل اکنون روی نسل بعدی آیفون کار میکند. گزارش جدیدی نشان می دهد علاوه بر تغییر طراحی مدل های پرو خانواده آیفون ۱۴ احتمالاً این گوشی‌ها به قابلیت‌های ماهواره‌ای نیز مجهز خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید آیفون چند ماه دیگر معرفی خواهد شد. با […]

طبق خبرهای منتشر شده اپل اکنون روی نسل بعدی آیفون کار میکند. گزارش جدیدی نشان می دهد علاوه بر تغییر طراحی مدل های پرو خانواده آیفون ۱۴ احتمالاً این گوشی‌ها به قابلیت‌های ماهواره‌ای نیز مجهز خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید آیفون چند ماه دیگر معرفی خواهد شد. با وجود زمان زیاد و معرفی گوشی های جدید گزارش هایی مبنی بر وجود قابلیت ماهواره‌ای در این نسل از آیفون ها منتشر شده است.

در گزارش های قبلی اعلام شد آیفون ۱۴ احتمالاً دارای ۴ مدل است که در دو نسخه ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی عرضه می شود. اگرچه مدل‌های ۱۴ پرو و پرو مکس نسبت به مدل های آیفون ۱۳ کمی کشیده تر خواهند بود. زیرا اپل در این مدل از آیفون ها در بالای نمایشگر حفره و بریدگی کپسولی شکل را قرار داده است.

 طبق گزارش 9to5Mac دو مدل از آیفون ۱۴ دارای تراشه‌ی A15 خواهند بود و دو مدل دیگر نیز با تراشه جدید معرفی نشده اپل با نام احتمالی A16 عرضه می شوند. از دیگر ویژگی آیفون ۱۴ می توان به ارتباط ماهواره ای در مدل‌های جدید اشاره کرد. به گفته مینگ چی کو اکنون اپل روی ویژگی جدید ارتباطات ماهواره ای روی محصولات خود کار می کند. البته به طور دقیق نمی توان گفت این فناوری در آیفون ۱۴ قابل عرضه است یا خیر. در این قابلیت امکان ارسال پیام های متنی از طریق ماهواره را به وجود می آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال