اپل برای ترغیب به خرید پرو ویژن فیلم و سریال سه بعدی می سازد

اپل قصد دارد فیلم و سریال سه بعدی برای استفاده در هدست پرو ویژن تولید کند. این کار با هدف ترغیب کاربران برای خرید این هدست انجام میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد برای هدست ویژه خود فیلم و ویدیوهای سه بعدی تهیه کند. طبق اطلاعات منتشر شده یکی […]

اپل قصد دارد فیلم و سریال سه بعدی برای استفاده در هدست پرو ویژن تولید کند. این کار با هدف ترغیب کاربران برای خرید این هدست انجام میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد برای هدست ویژه خود فیلم و ویدیوهای سه بعدی تهیه کند. طبق اطلاعات منتشر شده یکی از این سریال ها با نام Monarch: Legacy of Monsters است که یک سریال هیجان انگیز خواهد بود.

هدست واقعیت ترکیبی اپل با سخت افزار ویژه خود یک هدست پرچمدار محسوب میشود. از طرفی اپل نیز این دستگاه را با سیستم عامل منحصر بفرد خود معرفی کرده است. به همین دلیل برای ورود به بازار باید همراه با محتوای سرگرم کننده باشد. از این رو پیش از عرضه به بازار روی تولید محتواها تمرکز شده است.

هدست ویژن پرو به کاربر اجازه می دهد تا محتواهای دو بعدی و سه بعدی را تماشا کند. این ویژگی آن را به یک دستگاه مناسب برای دیدن فیلم و سریال تبدیل کرده است. برای غرق شدن در محتوا نیز این هدست ویژگی هایی مانند صدای فراگیر را عرضه می کند.

طبق اعلام یکی از افشاگران سریال در هال ساخت اپل مار خود را از سال ۲۰۲۲ آغاز کرده و قرار است از طریق اپل تی وی منتشر شود. همچنین به گفته ابن منبع از فرمت Spatial Video ساخته شده که مخصوص تماشا با هدست ویژن پرو است. این سریال بر مبنای داستان های گودزیلا، کینگ کنگ و تایتان ها ساخته شده است. هدست ویژه اپل با نام ویژن پرو در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2023 معرفی شد. طبق اعلام اپل این هدست مکانمند سال آینده با قیمت ۳.۴۹۹ دلار عرضه میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال