ساخت تکنولوژی AiP توسط اپل و ارائه تکنولوژی mmWave در آیپد پرو و آیفون ها

اپل توانسته AiP اختصاصی خود را توسعه داده و از این تکنولوژی در آیپد پرو و آیفون ها استفاده کند. بر اساس اخبار منتشر شده به زودی شاهد تولید آیپد پرو و آیفون های اپل با استفاده از آنتن های 5G با فرکانس mmWave خواهیم بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، اپل با خرید […]

اپل توانسته AiP اختصاصی خود را توسعه داده و از این تکنولوژی در آیپد پرو و آیفون ها استفاده کند. بر اساس اخبار منتشر شده به زودی شاهد تولید آیپد پرو و آیفون های اپل با استفاده از آنتن های 5G با فرکانس mmWave خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، اپل با خرید بخش تولید مودم اینتل وابستگی به کوالکام را پایان داد و از آن پس تلاش کرده تا مودم های اختصاصی خود را تولید کند. بدین ترتیب در ۴ آیفون اخیر این شرکت که مبتنی بر 5G بودند از محصولات اختصاصی خود استفاده کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده اپل از این فناوری در آیپد پرو نیز استفاده خواهد کرد.

در سال آینده اپل مدل های جدید آیپد پرو را با فناوری 5Gو با قابلیت پشتیبانی از فرکانس بسیار پر سرعت mmWave عرضه خواهد کرد. استفاده از ماژول های AiP بدین معنی خواهد بود که محصولات نهایی آیپد در سال ۲۰۲۱ از فناوری موج های میلیمتری پشتیبانی خواهد کرد و این ویژگی موجب افزایش قیمت این دستگاه ها خواهد شد. موج های میلیمتری از فرکانسهای 5G تشکیل شدند که سرعت سریعتری نسبت به فناوری 5G داشته و می تواند در مناطق متراکم شهری سرعت بهتری را به ازمغان آورد. این در حالی است که تکنولوژی 5G با طول موجهای بیشتر، در مناطق حومه و روستایی می تواند کارکرد بهتری داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال