اپل آیفون ۱۵ پرو مکس را با لنز زوم متغیر می سازد

اپل امسال نیز مانند سال های گذشته از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ رونمایی می‌کند. تا کنون خبرهای بسیاری در مورد مشخصات این گوشی ها منتشر شده است. آخرین خبر مربوط به لنز دوربین تله فوتو آیفون ۱۵ پرومکس است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آیفون ۱۵ پرومکس از […]

اپل امسال نیز مانند سال های گذشته از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ رونمایی می‌کند. تا کنون خبرهای بسیاری در مورد مشخصات این گوشی ها منتشر شده است. آخرین خبر مربوط به لنز دوربین تله فوتو آیفون ۱۵ پرومکس است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آیفون ۱۵ پرومکس از لنز زوم متغیر برای دوربین تله فوتو استفاده کند. این اخبار توسط یک منبع معتبر در توییتر با نام Revegnus منتشر شده است. با وجود این که آیفون ۱۵ پرومکس همان سنسور های نسل قبل را دارا است یک دوربین تله فوتو در آن دارای زوم متغیر خواهد بود.

این منبع اعلام خبر تاکنون افشاگری های بسیاری را منتشر کرده است. اما نمیتوان بطور کامل خبرهای او را تایید کرد. دوربین با زوم متغیر قابلیت جابجایی بین دو فاصله کانونی را دارد. دوربین به کار رفته در سونی اکسپریا وان مارک ۳ نیز به این قابلیت مجهز است. در این گوشی شیشه های متحرک وجود دارد که می تواند دو زوم ۳ برابری و ۴.۴ برابری ارائه کند.

طبق گزارش هایی که در این باره منتشر شده است احتمالا تنها آیفون ۱۵ پرومکس میزبان لنز پریسکوپی جدید است و مدل های دیگر مانند مدل پرو به این قابلیت مجهز نخواهد بود. این منبع در توییت خود اعلام کرد سنسور های تصویر آیفون ۱۵ پرومکس همانند نسل قبلی عرضه میشود. بنابراین این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

در حال حاضر تنها گوشی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ بهترین بزرگنمایی را ارائه می‌کند. زیرا سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی آن دارای زوم سه برابری است و یک دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری نیز در کنار آن قرار دارد. آیفون ۱۴ پرومکس اپل که سال گذشته از آن رونمایی شده بود به زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال