اپل ممکن است آیفون 7S و 7S Plus را با نمایشگرهای امولد عرضه کند

تاکنون اخبار زیادی در خصوص مدل‎های جدید آیفون که پائیز معرفی می‎شوند را شنیده‎ایم. براساس این گزارش‎ها، اپل قصد دارد محصول جدید خود را در قالب سه مدل ارائه دهد یعنی: دو مدل محافظ‎کارانه به اسامی iPhone 7S و 7S Plus که آپگرید شده‎ی مدل‎های فعلی این شرکت به شمار می‎روند و یک مدل کاملا […]

تاکنون اخبار زیادی در خصوص مدل‎های جدید آیفون که پائیز معرفی می‎شوند را شنیده‎ایم. براساس این گزارش‎ها، اپل قصد دارد محصول جدید خود را در قالب سه مدل ارائه دهد یعنی: دو مدل محافظ‎کارانه به اسامی iPhone 7S و 7S Plus که آپگرید شده‎ی مدل‎های فعلی این شرکت به شمار می‎روند و یک مدل کاملا جدید که مخصوص دهمین سالگرد آیفون خواهد بود.

گزارش‎هایی هم مبنی بر این شنیده می‎شوند که اپل برخلاف روند همیشگی خود سیستم‎ نام‎گذاری خود را تغییر داده و مستقیما دو گوشی تحت عنوان آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی می‎کند که هردو مجهز به آخرین فناوری‎ها و نمایشگرهای اولد خواهند بود.

MicGadget، وب‎سایت چینی در زمینه‎ی فناوری جزو منابع خبری است که اعتقاد دارد تصمیم اپل به این صورت خواهد بود. این وب‎سایت گزارش می‎دهد که همکار تجاری اپل یعنی شرکت فاکس‎کان سفارش‎هایی برای تنها دو مدل جدید دریافت کرده است و شرکت کوپرتینویی ده‎ها میلیون نمایشگر اولد سامسونگ برای مدل‎های 7S و 7S Plus خریداری نخواهد کرد.

علاوه بر این، این وب‎سایت اشاره می‎کند که هر دو گوشی آیفون 8 و 8 پلاس دارای سیستم دوربین دوگانه‎ی مشابهی خواهند بود. به عبارت دیگر مالکین این دو مدل قادر به گرفتن تصاویری با کیفیت یکسان هستند، در حالی‎که قدرت عکاسی گوشی‎های آیفون 7 و 7 پلاس متفاوت است.

به نظر ما سخت می‎توان به وب‎سایتی که از “برخی دوستان در فاکس‎کان” به عنوان منبع خبری خود نقل قول می‎کند و بخش خبری به اسم “کارخانه‎ی جهنمی فاکس‎کان” دارد، اعتماد کرد. البته بایستی اشاره داشت قدمت این وب‎سایت چینی به سال 2008 بر می‎گردد و نمی‎توان به قطعیت گفت دارای روابط خوبی را با کارکنان فاکس‎کان نیست. بایستی این اخبار را به عنوان قطعه‎ای دیگر برای پازل “آیفون جدید” دانست تا این‎که اخبار قطعی‎تر به گوش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال