اپل برای سهولت در فرآیند شارژ بی‌سیم در طراحی بدنه آیفون 8 از شیشه حرارت دیده استفاده می‌کند

گفته می‎شود اپل در حال محک‎زدن نمونه‎های اولیه‎ی متنوعی است که احتمالا در جهت تولید یک آیفون 8 با نمایشگر اولد باشد که تمامی صفحه را اشغال می‎کند و پاییز امسال شاهد رونمایی از آن به همراه دو مدل به‎روزرسانی شده از آیفون‎های فعلی این شرکت با اسامی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس […]

گفته می‎شود اپل در حال محک‎زدن نمونه‎های اولیه‎ی متنوعی است که احتمالا در جهت تولید یک آیفون 8 با نمایشگر اولد باشد که تمامی صفحه را اشغال می‎کند و پاییز امسال شاهد رونمایی از آن به همراه دو مدل به‎روزرسانی شده از آیفون‎های فعلی این شرکت با اسامی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس خواهیم بود یا هر تصمیمی که این شرکت برای نام‎گذاری آن‎ها بگیرد. با آن‎که هنوز ظاهر آیفون 8 مورد تایید قرار نگرفته است ولی تعدادی از قابلیت‎های این گوشی بارها مورد بحث جامعه‎ی فناوری قرار گرفته است یعنی بهره‎مندی از نمایشگری در حدود 5 اینچ، سیستم‎ دوربین‎دوگانه و فناوری شارژ بی‌‎سیم.

آخرین قابلیت گفته می‎شود که باعث شده اپل به استفاده از بدنه‎ی شیشه‎ای در آیفون 8 برگردد، چون بدنه‎ی فلزی و فناوری شارژ بی‎سیم الزاما به خوبی در کنار هم قرار نمی‎گیرند. در حقیقت نشریه‎ای کره‎‎‎ای Korean media گزارش می‎دهد که اپل در حال همکاری با شرکت چینی Biel Crystal برای تولید پنل شیشه‎ای پشتی این گوشی است. Biel چند وقتی می‎شود برای گوشی‎های رده‎بالای سامسونگ و اپل زیرلایه‎های نمایشگر شیشه‎ای و هم‎چنین یاقوت کبود برای لنزهای دوربین نمایشگر اپل‎واچ، تولید می‎کند.

حال شنیده می‎شود که این شرکت قصد دارد نمونه بدنه‎های شیشه‎ای حرارت‎دیده را در اختیار اپل قرار دهد که در آیفون 8 با نمایشگر اولد استفاده می‎شوند، مدلی از آیفون که براساس گفته‎ی شایعات نمای جلویی آن را تقریبا فقط به صفحه‎نمایش اختصاص داده شده است، دکمه‎‎های هوم و سایر عناصر حذف شده‎اند و این پنل شیشه‎ای پشتی در یک بدنه‎ی فلزی پیچیده می‎شود. یک کاور شیشه‎ای “حرارت‎دیده” مشابه با چیزی است که سامسونگ در گوشی‎های با نمایشگر خمیده‎ی خود از زمان گوشی گلکسی اس 6 اج استفاده می‎کند. سامسونگ اسم آن را “تغییر شکل با حرارت به صورت سه‎بعدی” می‎نامد و الزاما شیشه را بین دو قالب قرار می‎دهد، آن را تا 800 درجه‎ی سلسیوس حرارت می‎دهد و سپس شیشه‎ را می‎پوشاند تا به صورت اشکال متقارن کاملی فشرده شود، فرآیندی که در ساخت جناحین نوت 7 مرحوم استفاده شده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال