تعداد کاربران فعال ماهیانه اپل‎موزیک به نسبت رقبا بیشتر است

بدون شک براساس آماری که منتشر شده است اسپاتیفای قدرت برتر در دنیای استریم موزیک محسوب می‎شود، به نحوی که این شرکت  50 میلیون مشترک پرمیموم دارد. در مقایسه با این شرکت سرویس اپل‎موزیک (براساس آمار قبلی) با در اختیار داشتن در حدود 20 میلیون مشترکبه چشم می‎خورد، ولی یقینا این آمار تا الان افزایش یافته است. […]

بدون شک براساس آماری که منتشر شده است اسپاتیفای قدرت برتر در دنیای استریم موزیک محسوب می‎شود، به نحوی که این شرکت  50 میلیون مشترک پرمیموم دارد. در مقایسه با این شرکت سرویس اپل‎موزیک (براساس آمار قبلی) با در اختیار داشتن در حدود 20 میلیون مشترکبه چشم می‎خورد، ولی یقینا این آمار تا الان افزایش یافته است.

با وجود این صحبت‎ها باید گفت که با آن‎‎که اپل‎موزیک نسبتا به تازگی وارد این بازار شده است و اسپاتیفای در آن پادشاهی می‎کند، ولی براساس گزارش‎های منتشر شده اپل‎موزیک ممکن است در واقع از نظر تعداد کاربران فعال ماهیانه عملکرد بهتری داشته است. شرکت ورتو نسبت به انتشار آخرین آمار در این زمینه اقدام  و مشخص کرده است که اپل موزیک در هر ماه در حدود 40.7 میلیون کاربر یگانه دارد.

این شرکت با انتشار آمار مربوط به اسپاتیفای، تعداد کاربران یگانه‎ی این شرکت را 30.4 میلیون نفر ذکر می‎کند. جالب است بدانید سرویس Pandora Radio با کسب 32.6 میلیون کاربر یگانه از اسپاتیفای جلو زده است. براساس آمار ورتو، دلیل موفقیت اپل‎موزیک وجود پلن آزمایشی استفاده از این سرویس به مدت 3 ماه است، که ظاهرا باعث جذب کاربران بیشتری می‎شود، ولی از طرف دیگر نبایستی فراموش کنیم که اسپتیفای امکان گوش دادن رایگان به فایل‎های موسیقی را نیز در اختیار کاربران معمولی خود می‎دهد.

می‎بایست هم‎چنین اشاره کنیم دستگاه‎های اپل به طور پیش‎فرض از سرویس اپل‎موزیک بهره می‎برند و بنابراین کاربران دیگر نیاز به دانلود یک اپلیکیشن جداگانه ندارند و همین قضیه باعث می‎شود نسبت به استفاده از سرویس خود اپل انگیزه پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال