اپل برای ساخت آیفون ۱۵ به تراشه ۳ نانومتری TSMC نیاز دارد

TSMC اعلام کرد اپل مهمترین مشتری این شرکت در زمینه تراشه های لیتوگرافی سه نانومتری محسوب می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت در اجلاس اخیر خود اپل را به عنوان مهمترین مشتری خود در زمینه فروش تراشه های سه نانومتری اعلام کرد. احتمالا تراشه های جدید در ساخت آیفون ۱۵ […]

TSMC اعلام کرد اپل مهمترین مشتری این شرکت در زمینه تراشه های لیتوگرافی سه نانومتری محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت در اجلاس اخیر خود اپل را به عنوان مهمترین مشتری خود در زمینه فروش تراشه های سه نانومتری اعلام کرد. احتمالا تراشه های جدید در ساخت آیفون ۱۵ استفاده خواهد شد.

TSMC می تواند یکی از شرکت های تولید کننده تراشه های سه نانومتری در جهان باشد که در صنعت نیمه هادی فعالیت دارد.البته این شرکت هنوز فعالیت خود را در تولید این نوع تراشه ها بطور رسمی آغاز نکرده است. از طرفی سامسونگ اعلام کرد تحویل اولین محموله از این تراشه ها را در مرداد انجام خواهد داد.

تی اس ام سی به عنوان تولید کننده بزرگ تراشه پنج لیتوگرافی در کلاس سه نانومتر دارد. اپل نیز از سال ها پیش برای تهیه تراشه های آیفون با تی اس ام سی همکاری میکند. از این رو می توان انتظار داشت اپل اولین مشتری تی اس ام سی در خرید لیتوگرافی سه نانومتری پس از رونمایی باشد.

طبق گزارش دیجی تایمز اجلاس اخیر تی اس ام سی با هدف اعلام برنامه های آینده این شرکت برگزار شده بود. سی سی وی مدیرعامل این شرکت در این اجلاس اعلام کرد مشتریان بزرگی در انتظار لیتوگرافی سه نانومتری این شرکت هستند. بطور مشخص نیز به اپل به عنوان اولین مشتری این لیتوگرافی پرهزینه اشاره شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال