تحلیل مینگ چی کو از فناوری ردگیری اشیاء اپل و سیستم UWB

اپل قرار است قابلیت ردگیری اشیاء را از طریق تگ های خود بهبود بخشد. این شرکت قصد دارد با استفاده از تکنولوژی Ultra Wide Band یا همان فوق پهن باند در سیستم ردگیری اشیاء مکان حدودی اشیاء را در محدوده کماری جستجو کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از engadget […]

اپل قرار است قابلیت ردگیری اشیاء را از طریق تگ های خود بهبود بخشد. این شرکت قصد دارد با استفاده از تکنولوژی Ultra Wide Band یا همان فوق پهن باند در سیستم ردگیری اشیاء مکان حدودی اشیاء را در محدوده کماری جستجو کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از engadget ، کو معتقد است اپل با استفاده از تکنولوژی Ultra Wide Band در  زمینه تگ های قابل ردگیری عملکرد بهتری نسبت به شرکت های رقیب خواهد داشت. در حال حاضر تگ‌ها با بهره‌گیری از بلوتوث LE مکان حدودی شیء را در یک محدوده 5 متری مشخص کرده و به کاربر نشان می‌دهند. اما فناوری UWB کمک خواهد کرد تا این محدوده گسترش پیدا کند.

چنانچه که قبلا گفته شده هر سه آیفون 2019 اپل از این تکنولوژی پشتیبانی میکنند. برای استفاده از فناوری UWB باید هر دو دستگاه قابلیت پشتیبانی را داشته باشند. در نتیجه در مدل های قبلی نمیتوان از این قابلیت استفاده کرد. کو در مورد آیفون های قدیمی چیزی بیان نکرده است اما امکان دارد اپل این فناوری را در دیگر محصولات خود مانند ایرپادها نیز استفاده کند..

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال