بسته شدن موقتی اپل‎استور؛ محصولات جدیدی در راه است؟

تقریبا به نوعی سنت تبدیل شده است که فروشگاه‎ آنلاین اپل چند ساعت پیش از آغاز سخنرانی‎ کلیدی این شرکت در یکی از مراسم مهمی که در آن رونمایی از محصولات جدیدی رخ خواهد داد، بسته می‎شود. فروشگاه مذکور سپس با صفحات به‎روزرسانی شده‎ی متعلق به آن محصول با اهم مطالب اپل دوباره باز می‎شود. […]

تقریبا به نوعی سنت تبدیل شده است که فروشگاه‎ آنلاین اپل چند ساعت پیش از آغاز سخنرانی‎ کلیدی این شرکت در یکی از مراسم مهمی که در آن رونمایی از محصولات جدیدی رخ خواهد داد، بسته می‎شود. فروشگاه مذکور سپس با صفحات به‎روزرسانی شده‎ی متعلق به آن محصول با اهم مطالب اپل دوباره باز می‎شود. گرچه، این شرکت گاهی اوقات به دلیل عملیات نگه‎داری فروشگاه خود را می‎بندد و صفحه‎ی به‎روزرسانی وضعیت سیستم نشان می‎دهد که این فروشگاه اوایل صبح فردا بسته خواهد بود. جالب است حال بدانید که عملیات نگه‎داری این فروشگاه در زمانی آغاز شده است که زمزمه‎های زیادی مبنی بر معرفی محصولات جدید اپل شنیده می‎شود.

هفته‎‏ی گذشته گزارش شده بود که اپل احتمالا بدون برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سری 2017 آی‎پد خود را معرفی خواهد کرد. این خبر به این معنا است که این شرکت به سادگی بیانیه‎ای برای رسانه‎ها ارسال خواهد کرد که به جهانیان نشان دهد آی‎پدهای جدید به لیست محصولات فروش این شرکت اضافه شده‎اند.

هم‎چنین شایعه شده بود که اپل قصد دارد مدل 128 گیگابایتی آیفون SE خود را به همراه تبلت‎های جدید ارائه دهد و با توجه به این‎که این دستگاه سال گذشته فروردین‎ماه معرفی شده بود، تقویم به نظر می‎رسد بار دیگر به زمان اضافه کردن یک مدل جدید نزدیک شده است.

صفحه‎ی وضعیت سیستم اپل اشاره می‎کند که اپل‎استور به منظور عملیات نگه‎داری از ساعت 3 صبح تا 8.30 صبح به وقت آمریکا بسته خواهد بود، از قضا همان زمانی که اپل اغلب اوقات بیانیه‎ی خود به منظور محصولات جدید را برای رسانه‎ها ارسال می‎کند.

بنابراین بایستی به دنبال برگشتن فروشگاه آنلاین اپل به وضعیت پایدار امیدوار باشیم محصولات جدیدی در آن به چشم بخورد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال